دیدار استاندار قم با عضو جدید فقهای شورای نگهبان

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۱:۰۱
کد خبر: ۸۷۳۴۶۵
دیدار استاندار قم با عضو جدید فقهای شورای نگهبان
استاندار قم با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو فقهای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  دکتر بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی، ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: این انتصاب از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده ی عملکرد بسیار خوب و شایستگی در سمت های حساس در گذشته بوده است.

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: همه ی ارکان نظام در این انتخابات برای عزت و سرفرازی نظام تلاش خواهند کرد.

وی در ادامه خدمت به استان قم را توفیق الهی دانست و گفت: دو بحث اختصاص اراضی 48 هکتاری جهت توسعه ی حرم مطهر و نیز ایجاد شهرک زائر به عنوان دو کار شاخص در راستای اعتلای جایگاه شهر مقدس قم با جدیت پیگیری می شوند.

سرمست همچنین با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی خاطرنشان کرد: به دنبال جذب منابع خصوصی و سرمایه گذاری برای تکمیل طرح ها و رونق تولید و اشتغال هستیم.

آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو فقهای شورای نگهبان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های استان قم برای توسعه ی حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار کرد: از این اقدام مسئولان حمایت و پشتیبانی می کنیم.

عضو شورای نگهبان افزود: مسئولان شهرهای قم و مشهد بایستی همگرایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند و از ظرفیت های یکدیگر در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) بهره بگیرند.

 

نظر شما