طالقانی:

ملت ایران همواره در یاری رساندن به نیازمندان پیشگام است

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۵:۵۲
کد خبر: ۸۷۵۴۸۹
ملت ایران همواره در یاری رساندن به نیازمندان پیشگام است
پیشکسوت کشتی ایران گفت: این روحیه همبستگی و کمک اقشار ضعیف جامعه می‌بایست تقویت شود و ما در مراسم‌های گلریزان شاهد گوشه‌ای از این روحیه فداکاری و کمک به هم نوع هستیم که جا دارد از همه کسانی که در بنیاد خیریه یا زهرا (س) این مراسم معنوی را رقم می‌زنند تقدیر کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا طالقانی در جشن همبستگی خیرین که از سوی بنیاد خیریه یا زهرا(س) برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند استان قم برگزار شد گفت: افتخار دارم تا هر سال در این مراسم بسیار با برکت حضور پیدا کنم و باید بدانیم هر قدمی که در این زمینه برداشته می‌شود در واقع ذخیره‌ای برای آخرت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در یاری رساندن به نیازمندان پیشگام است، افزود: این روحیه همبستگی و کمک اقشار ضعیف جامعه می‌بایست تقویت شود و ما در مراسم‌های گلریزان شاهد گوشه‌ای از این روحیه فداکاری و کمک به هم نوع هستیم که جا دارد از همه کسانی که در بنیاد خیریه یا زهرا (س) این مراسم معنوی را رقم می‌زنند تقدیر کنیم.

در این مراسم از آرمیتا رضایی نژاد دختر شهید هسته‌ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد و همچنین شهره پیرانی همسر این شهید که اول مردادماه سال ۹۰ توسط سرویس‌های جاسوسی موساد و سیا در تهران به شهادت رسید تجلیل شد.

بهزیستی استان قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم قول دادند تا هر کدام به ترتیب یک میلیون و ۵ میلیون تومان به زوج‌های تحت پوشش این نهادها که در جمع این ۱۱۰ زوج هستند کمک بلاعوض داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز