آیت‌الله سعیدی:

حرکت‌های شعاری در حوزه حجاب و عفاف کنار گذاشته شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۴:۴۰
کد خبر: ۸۷۷۶۷۷
حرکت‌های شعاری در حوزه حجاب و عفاف کنار گذاشته شود
نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: برای اینکه بخواهیم شهر قم را به سمت معیارهای مورد نظر در حوزه حجاب و عفاف حرکت دهیم باید حرکت‌های شعاری را کنار گذاشته و وارد صحنه عملیات شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: قرارگاه به دنبال این است که در مرحله نخست خود را بسازد تا بتواند به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کند چراکه رهبری نیز خواسته نامعقول و نشدنی مطرح نکرده و مخاطب اصلی سخن ایشان نیز با امثال ما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم اضافه کرد: برای اینکه بخواهیم شهر قم را به سمت معیارهای مورد نظر حرکت دهیم باید حرکت‌های شعاری را کنار گذاشته و وارد صحنه عملیات شویم.

آیت‌الله سعیدی از تحریم‌های سنگین دشمنان علیه ملت ایران یاد کرد و گفت: به گفته دشمنان، ایران اسلامی مقابل تحریم‌هایی ایستاده که این تحریم‌ها می‌تواند هر کشوری را از پای درآرد، این تحریم‌ها به اثبات رسانده که ما می‌توانیم با تکیه بر داشته‌های خود گام‌های مورد نیاز برای رسیدن به افق را برداریم و هیچ کجای دنیا از عناصری از جمله ولایت و وعده‌های الهی برخودار نیست.

امام‌جمعه قم گفت: در قرارگاه ۱۹ دی استان قم به دنبال طرح‌های عملیاتی هستیم که در این طرح‌ها هر دستگاه و مجموعه‌ای باید بر اساس توان خود بخشی از کار را بر عهده گیرد.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان در کشور به دنبال این هستند که فقط کارها را به نام خود ثبت کنند؛ اکنون بسیاری از کارها در کشور توسط سپاه و بسیج انجام می‌شود اما به نام دیگران به پایان می‌رسد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: اگر به دنبال حضور همه دستگاه‌ها در صحنه هستیم باید در گزارش عملکردها نیز به سهم دستگاه‌ها توجه داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز