اظهار نظر غیرکارشناسی شهردار قم/ وقتی سقائیان نژاد متخصص عفاف و حجاب می شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۳:۱۹
کد خبر: ۸۷۷۷۰۵
اظهار نظر غیرکارشناسی شهردار قم/ وقتی سقائیان نژاد متخصص عفاف و حجاب می شود
شهردار قم در جدیدترین اظهار نظر غیرکارشناسی خود به موضوع عفاف و حجاب پرداخته و عنوان کرده است که یکی از ریشه‌های بدحجابی در قم حضور زائران خارجی و برنامه نداشتن برای آنها است!

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم یکی از شهردارهایی است که تخصص وی در زمینه مباحث عمرانی و شهری زبانزد است که خدمات ارزشمند وی در شهر اصفهان همچنان در ذهن مردم این شهر مانده است.

اگر چه فعالیت سقائیان نژاد در قم به اذعان برخی کارشناسان مناسب بوده، اما در قیاس با فعالیت هایش در اصفهان، می توان گفت که آقای شهردار 20 درصد توان خود را نیز به کار نبرده و گلایه ها از این امر وجود دارد.

البته سقائیان نژاد نیز در این خصوص دلایل خاص خودش را دارد ولی این برای مردم قم قابل قبول نیست که پروژه های شهری اینقدر طولانی شده و یا برخی کم کاری ها موجب عدم اجرای برنامه ها شود.

سقائیان نژاد که باید همواره به فکر توسعه شهر و مسائل شهری باشد، در جدیدترین اظهار نظر خود (طبق خبر رسمی روابط عمومی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)) به موضوع عفاف و حجاب در سطح شهر قم، پرداخته و عنوان کرده است که یکی از ریشه‌های بدحجابی حضور زائران خارجی و برنامه نداشتن برای آن‌ها است.

البته سخنان سقائیان نژاد ادامه یافته است که نبود نظارت بر عملکرد خانه‌های مسافر نیز ناهنجاری‌هایی را در شهر قم به دنبال داشته است که رفع آن باید مورد توجه قرار گیرد.

حال جای این سئوال مطرح می شود که به چه میزان زائران خارجی در امر بی حجابی در سطح شهر قم موثر هستند؟

آقای شهردار آیا فکر نمی کنید که اگر شما به فکر مسائلی از جمله گسترش رفاه اجتماعی، ایجاد امکانات تفریحی مناسب برای همشهریان، برگزاری جشن های شاد و در خور شان مردم قم، جلوگیری از گسترش فضای یاس و ناامیدی نشات گرفته از عدم فضاسازی های مناسب شهری، برنامه ریزی مناسب برای زائران و توریست های مذهبی، جلوگیری از طولانی شدن بهره برداری پروژه های شهری، برنامه ریزی مناسب برای توسعه فرهنگ شهروندی  و... باشید، بهتر بوده و اجازه دهید که متخصصان امر در مورد دلایل حجاب و عفاف سخن بگویند؟!

نظر شما