استاندار قم:

توجه مدیران به فضای رسانه کم است/مدیران از نظرات فعالان خبری استفاده کنند

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۹:۳۰
کد خبر: ۸۷۷۷۴۷
توجه مدیران به فضای رسانه کم است/مدیران از نظرات فعالان خبری استفاده کنند
استاندار قم با بیان اینکه باید مدیران به فضای مجازی و رسانه توجه کنند گفت: گاهی مسائلی مطرح می شود که باب دل مسئولان نیست؛ ولی با این حال بایستی مورد توجه قرار گرفته و اصلاح آنها در اولویت کاری مدیران اجرایی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست صمیمی با فعالان فضای مجازی استان قم طی سخنانی با اشاره به پیشنهادات اعضای جلسه اظهار کرد: مدیران استانی باید از نظرات موثر فعالان خبری استان در راستای پیشبرد برنامه های خود بهره ببرند.

سرمست با بیان اینکه باید مدیران به فضای مجازی و رسانه توجه کنند گفت: گاهی مسائلی مطرح می شود که باب دل مسئولان نیست؛ ولی با این حال بایستی مورد توجه قرار گرفته و اصلاح آنها در اولویت کاری مدیران اجرایی باشد.

وی افزود: تصور ما این است که خبرنگاران یار مدیران و دلسوز مسائل استان هستند و اطلاع رسانی آنها از معایب را نمایانگر مسئولیت پذیری ایشان در حوزه کاری شان می دانیم.

مقام عالی دولت در استان تشکیل شوراهای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرائی را نیز در راستای رسیدگی به مسائل مرتبط با حوزه  رسانه ای دستگاه های اجرایی ضروری دانشت و ضمن دستور تشکیل کمیته فضای مجازی ذیل شورای اطلاع رسانی تاکید کرد : روابط عمومی ها باید ضمن تبیین سیاست های عملکردی مدیران به جامعه، انتقادات، شکایات و پیشنهادات را از متن جامعه دریافت و به اطلاع مدیران برسانند.

وی همچنین برگزاری نشست خبری معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی را خواستار شد و گفت: این نشست ها نباید به مناسبت های خاصی منحصر شود و به صورت برنامه زمانبندی اجرا گردد.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود توجه بیشتر مسئولان به مناطق کم برخوردار را در راستای توزیع عادلانه ی امکانات ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در منطقه ی پردیسان هم مشکلاتی داریم که در تلاشیم با بهره گیری از اعتبارات استانی و ملی آنها را مرتفع کنیم.

وی در ادامه ضرورت برخورد با تخلفات در دستگاه های دولتی را مورد توجه قرار داد و گفت: گاهی فضاسازی ها بر خلاف واقع بوده و بعضی اوقات نیز اطلاع رسانی پیش از اثبات در مراجع قانونی است که باید مراقبت لازم از سوی اصحاب رسانه در این رابطه صورت بگیرد.

استاندار قم با بیان اینکه هدف گذاری کلان استان تحقق توسعه است گفت: معتقدم باید بتوانیم در راستای دستیابی به چشم اندازهای تعیین شده از نظرات کارشناسی هر کسی که دل در گرو پیشرفت کشور و استان قم دارد استفاده کنیم.

نظر شما