مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد :

برگزاری ۲۴۷ هزار کارگاه آموزشی امر ازدواج در قم/رشد ۳۶ درصدی دریافت تسهیلات ازدواج در قم

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۰:۲۵
کد خبر: ۸۸۰۳۹۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ۲۴۷ کارگاه آموزشی امر ازدواج در استان قم برگزار شده است که این دوره ها در زمینه مهارت افزایی در امر زندگی موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در مراسم سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و آغاز هفته ازدواج گفت: تلاش دولت و مسئولان در راستای گسترش امر ازدواج بوده است و از این رو با برنامه ریزی های خود کوشیده اند تا در گسترش ازدواج آستان بکوشند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: یکی از برنامه های صورت گرفته افزایش تسهیلات امر ازدواج بوده است که به 30 میلیون تومان برای هر زوج رسیده است و در استان قم نیز تاکیدات بر فراهم کردن امکانات برای امر ازدواج آسان است. 

وی بیان داشت: در استان قم در سال 97 نسبت به سال 96، شاهد رشد 36 درصدی دریافت تسهیلات ازدواج بودیم و تاکید مسئولان استان نیز بر واگذاری هر چه سریعتر تسهیلات ازدواج به جوانان است. 

منعم با اشاره به لزوم توجه به مشاوره های پیش از ازدواج گفت: در این زمینه محوزهای لازم صادر و شش مرکز و موسسه جدید نیز دایر شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: 247 کارگاه آموزشی امر ازدواج در استان قم برگزار شده است که این دوره ها در زمینه مهارت افزایی در امر زندگی موثر است. 

وی به تشکیل مجمع خیرین ازواج اشاره کرد و گفت: این مجمع در جلسه اخیر خود یک میلیارد تومان به منظور کمک به زوج های بی بضاعت کمک کرد و این مجمع ظرفیتی عظیم به منظور خدمات رسانی به زوج های جوان است. 

منعم به برنامه های هفته ازدواج اشاره کرد و گفت: برنامه های گسترده ای در سطح استان قم برای این هفته تدارک دیده شده است که از جمله آن برگزاری نمایشگاه ملزومات امر ازدواج، جشن ازدواج، برگزاری کارگاه های آموزشی ازدواج، رونمایی از نرم افزار زندگی موفق و.... است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز