اعزام ۷۲ خبرنگار کربلا اولی به عتبات عالیات

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۸:۰۶
کد خبر: ۸۸۱۱۳۱
اعزام ۷۲ خبرنگار کربلا اولی به عتبات عالیات
رئیس هیات مدیره موسسه مطبوعاتی توسعه ارتباطات عمومی و بین الملل ندای وطن گفت: 72 نفر از فعالان رسانه با عنوان ناdب الشهدا به صورت رایگان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هادی دریس ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه از اعزام نخستین کاروان زیارت کربلا اولی ها به همت موسسه مطبوعاتی توسعه ارتباطات عمومی و بین الملل ندای وطن خبر داد و با اشاره به پیشینه خدمات صنفی این موسسه مطبوعاتی گفت:  این مجموعه فرهنگی با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با ثبت در سازمان ثبت اسناد کشور از سال 1396 فعالیت خود را با هدف حمایت از فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی به صورت ملی و با مرکزیت استان قم آغاز کرده است.

رئیس هیات مدیره موسسه مطبوعاتی توسعه ارتباطات عمومی و بین الملل ندای وطن با تاکید براینکه در تلاش هستیم با کمک خیرین نیکوکار گمنام 72 نفر از فعالان جامعه رسانه ای را به عتبات عالیات اعزام کنیم، تصریح کرد: این رویداد بزرگ برای نخستین بار در کشور برگزار می شود.

وی عنوان کرد: 72 زائرکربلا اولی از جامعه رسانه ای قم به نیت 72 تن از شهدای کربلا با عنوان نایب الشهدا در مرداد ماه سال جاری عازم کشور عراق می شوند.

دریس خاطرنشان کرد: با وجود استقبال نهادهای دولتی برای مشارکت در این امر خیر هیچگونه هزینه ای از نهادهای دولتی دریافت نشد و تمامی هزینه ها به صورت خصوصی و با جذب مساعدت های مالی از نیکوکاران صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز