معاون آموزشی موسسه طلوع مهر خبر داد

فارغ التحصیلی ۲ هزار دانشجو از موسسه طلوع مهر/بهره گیری از اساتید خبره

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۶:۲۶
کد خبر: ۸۸۱۳۸۲
فارغ التحصیلی ۲ هزار دانشجو از موسسه طلوع مهر/بهره گیری از اساتید خبره
معاون آموزشی موسسه طلوع مهر گفت: تاکنون ۲ هزار نفر از موسسه طلوع مهر فارغ التحصیل شده اند و هزار و ۶۰۰ نفر نیز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین معینی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های این موسسه آموزشی گفت: موسسه آموزشی طلوع مهر در در راستای گسترش مباحث علمی تلاش می کند و با بهره گیری از اساتید برجسته به منظور توسعه علم دانشجویان قدم برداشته است.

 

معاون آموزشی موسسه طلوع مهر بیان داشت: در این موسسه 230 استاد مشغول به فعالیت هستند که 49 درصد اساتید دارای مدرک دکترای تخصصی، 33 درصد دانشجوی دکتری و 18 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد که برای دانشجویان رشته های کارشناسی ارشد، حتما از اساتید با مدرک دکترای تخصصی استفاده می شود.

 

وی گفت: تاکنون 2 هزار نفر از این موسسه فارغ التحصیل شده اند و هزار و 600 نفر نیز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند.

 

معینی گفت: در این دانشگاه رشته هایی از جمله مترجمی زبان انگلیسی، حقوق عمومی، حقوق ثبت اسناد و املاک، آینده پژوهی، مدیریت دولتی، منابع اسنانی، حسابداری، روانشناسی و.... ارائه می شود که دانشجویان از طریق آزمون سراسری در این موسسه آموزش عالی پذیرش می شوند.

 

معاون آموزشی موسسه طلوع مهر گفت: برنامه ریزی ما برای تبدیل این موسسه به دانشگاه است و با تشکیل سه دانشکده مدیریت و حسابداری، حقوق و علوم انسانی در تلاش هستیم تا سال آینده به این هدف مهم دست یابیم.

 

وی گفت: ما به کیفیت در آموزش اهمیت بسیاری می دهیم و به همین منظور از اساتید و اعضای هیئت علمی به نام و با سابقه استفاده کرده و با وجود اینکه، هزینه بیشتری نیز دارد، اما این کار را دنبال می کنیم.

 

معینی با اشاره به ثبت نام دانشجویان گفت: علاقمندان به پذیرش بدون آزمون در این موسسه می توانند به سایت موسسه به آدرس www.tolouemehr.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز