مدیر پژوهش موسسه طلوع مهر عنوان کرد

راه اندازی اندیشکه مطالعات آینده پژوهشی/تلاش برای گسترش پایان نامه های کاربردی

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۸:۰۱
کد خبر: ۸۸۱۴۵۳
راه اندازی اندیشکه مطالعات آینده پژوهشی/تلاش برای گسترش پایان نامه های کاربردی
مدیر پژوهش موسسه طلوع مهربا اشاره به راه اندازی اندیشکده مطالعات آینده پژوهی و تشکیل بانک اطلاعات آینده پژوهان گفت: این امر توسط این موسسه در دستور کار بوده که اقدامی موثر در زمینه کارهای علمی و پژوهشی در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی محمودی با تاکید بر امر پژوهش گفت: موضوع پژوهش در موسسه طلوع مهر همواره دنبال می شود و تاکید بسیاری بر آن داریم.

مدیر پژوهش موسسه طلوع مهر گفت: پژوهش‌ها در این موسسه بر مبنای مسائل کشور و مسائل مرتبط با قم بوده که رویکرد فرااستانی نیز در پژوهش ها دنبال می شود.

وی با اشاره به جایگاه قم گفت: در متون دینی و روایات نسبت به قم نگاهی آینده پژوهانه وجود دارد و ما وظیفه داریم که به این مهم توجه لازم را داشته باشیم.

مدیر پژوهش موسسه طلوع مهربا اشاره به نقش موسسات آموزش عالی گفت: 23.2 درصد دانشجویان در مراکز و موسسات غیرانتفاعی در قم تحصیل می کنند و 24 درصد در دانشگاه های دولتی و 17 درصد نیز در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند.

محمودی با اشاره به راه اندازی اندیشکده مطالعات آینده پژوهی و تشکیل بانک اطلاعات آینده پژوهان گفت: این امر توسط این موسسه در دستور کار بوده که اقدامی موثر در زمینه کارهای علمی و پژوهشی در استان است.

وی تصریح کرد: همچنین با پارک علم و فناوری نیز مذاکراتی صورت گرفته است تا پایان نامه ‌ها از متن محور بودن خارج و به طرح‌ های کسب و کار و تجاری سازی تبدیل شوند که کارآفرینی را در پی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز