برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی سلامت و سبک زندگی در موسسه طلوع مهر/فعالیت ۵ انجمن علمی

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۹:۳۶
کد خبر: ۸۸۱۴۵۶
برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی سلامت و سبک زندگی در موسسه طلوع مهر/فعالیت ۵ انجمن علمی
معاون امور فرهنگی و دانشجویی موسسه طلوع مهر از برگزاری کارگاه های آموزشی خبر داد و گفت: این کارگاه ها در دستور کار بوده و تاکنون در دو بخش سلامت و سبک زندگی اقدام و موفق به برگزاری ۱۴ کارگاه شده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد معماری زاده گفت: یکی از اقدامات این معاونت تلاش برای حمایت از دانشجویان است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در این زمینه گام بر می داریم.

 

معاون امور فرهنگی و دانشجویی موسسه طلوع مهر گفت: یکی از حمایت های از دانشجویان اعطای وام های صندوق رفاه است که به این صورت است که پرداخت اقساط آن بعد از فارغ التحصیلی دانشجویان خواهد بود.

 

وی گفت: همچنین طی تعاملی با برخی از بانک های استان، دانشجویان را معرفی و نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه و یا دریافت با سود کم، مبادرت دارند.

 

معماری زاده با اشاره به اهمیت نشاط و شادابی در میان دانشجویان گفت: در این راستا دوره های مسابقات ورزشی را برگزار کردیم که اخیرا شاهد قهرمانی تیم دارت موسسه طلوع مهر در مسابقات دانشجویان کشور بوده و کاپ و لوح قهرمانی را کسب کردند.

 

معاون امور فرهنگی و دانشجویی موسسه طلوع مهر گفت: در این موسسه پنج انجمن علمی در حال فعالیت هستند که با بهره گیری از خود دانشجویان، متولی این انجمن ها را به دانشجویان داده ایم.

 

وی گفت: یکی از برنامه های ما برگزاری اردوهایی ویژه دانشجویان است که در این راستا نیز هم اردوهای علمی و هم کارگاهی و تفریحی برگزار و مورد استقبال قرار گرفته است.

 

معماری زاده از برگزاری کارگاه های آموزشی خبر داد و گفت: این کارگاه ها در دستور کار بوده و تاکنون در دو بخش سلامت و سبک زندگی اقدام و موفق به برگزاری 14 کارگاه شده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز