قم کمبود مرغ ندارد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۶:۴۵:۴۰
کد خبر: ۸۸۱۸۳۶
قم کمبود مرغ ندارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: کمبودی از نظر مرغ در استان وجود ندارد اما عدم همکاری مرغداران و کشتارگاه ها سبب دو نرخی شدن قیمت مرغ در قم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود سیجانی در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن جلسات استانداری با اشاره به وضعیت تامین مرغ در قم ادامه داد: روزانه ۳۰ تن مرغ با قیمت تنظیم بازار در استان توزیع می شود.

وی تاکید کرد: همچنین علاوه بر این روزانه حجم قابل توجهی گوشت مرغ نیز با ۵ درصد پایین تر از قیمت تنظیم بازار در سطح استان توزیع می گردد.

وی گفت: عدم همکاری مرغداران در روزهای گذشته سبب شده تا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نتواند به درستی جوابگوی مطالبات به حق مردم باشد.

سیجانی بیان کرد: خویشتن داری سازمان های نظارتی استان در رابطه با مشکلات ایجاد شده توسط مرغداران و کشتارگاه ممکن است به زودی به پایان برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: علی رغم اینکه قطعه بندی مرغ در قم ممنوع است اما کشتارگاه ها همچنان حجم بسیار بزرگی از مرغ را قطعه بندی کرده و این روال اشتباه را ادامه می دهند.

وی بیان کرد: خروج مرغ از قم همچنان ادامه دارد و باید مشخص شود علت این حلقه معیوب کم کاری و یا عدم توجه کافی کدامیک از نهادهای نظارتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: حجم شکایات و مطالبات مردمی در رابطه با عرضه خارج از شبکه مرغ در روزهای اخیر بسیار زیاد شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تامین کاغذ گفت: کاغذ از جمله کالاهایی بوده در زمینه ثبت سفارش، تخصیص ارز نیمایی و توزیع در بازار مورد حمایت صورت می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز