نماینده مردم قم در مجلس :

پرداخت تسهیلات اشتغال آفرینی به نهادهای حمایتی قم کند است

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۹:۰۰
کد خبر: ۸۸۳۱۷۶
پرداخت تسهیلات اشتغال آفرینی به نهادهای حمایتی قم کند است
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کند بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات اشتغال آفرینی به نهادهای حمایتی گفت: بانک‌های قم در این رابطه عملکرد قابل‌توجهی نداشته و پرداخت تسهیلات با کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی درسالن جلسات استانداری قم افزود: این تسهیلات نوعاً به اقشار آسیب‌پذیر پرداخت می‌شود و شایسته است تا بانک‌ها رویه بهتری را در این رابطه دنبال کنند.

وی اظهار داشت: تاکنون برای ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرونده به بانک‌های استان معرفی‌شده اما به مرحله پرداخت نرسیده که به‌هیچ‌عنوان مسئله سنجیده‌ای نیست.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: این اعتبارات به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه تعلق می‌گیرد و نباید کندی و موانعی در مسیر دریافت تسهیلات ایجاد شود.

وی در ادامه بیان کرد: کشور امروز در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرارگرفته و در این شرایط وجود قرارگاه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی گفت: باید تمام نقاط ضعف و قوت کشور و همچنین دشمنان در رابطه با مباحث و چالش‌های اقتصادی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به‌صورت مستمر پایش و رصد شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان قم نیز با اشاره به وضعیت عدم ایمنی کافی در شهرک‌های صنعتی گفت: باید برای جلوگیری از وقوع حریق در واحدهای صنعتی، تدابیر ایمنی لازم اندیشیده شود.

حسن آقاجانی خاطرنشان کرد: وضعیت ایمنی در برخی واحدهای صنعتی مناسب نبوده و باید در مسیر تکمیل کردن تدابیر ایمنی در این شهرک‌ها گام برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در صدور پروانه‌های جدید واحدهای صنعتی باید وضعیت ایمنی و محل استقرار آن‌ها به‌درستی ازنظر مباحث امنیت و ایمنی سنجیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز