دیدار مسئولین ورزش قم با رئیس مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۱:۳۹
کد خبر: ۸۸۴۱۶۷
دیدار مسئولین ورزش قم با رئیس مجلس شورای اسلامی
مسئولین به همراه رئوسای هیئت های ورزشی با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و در مورد وضعیت فعلی ورزش قم به گفت وگو نشستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مسئولین ورزش استان به همراه کادر اجرایی هیئت های ورزشی با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و در مورد وضعیت فعلی ورزش قم به گفت وگو نشستند.

در این نشست رسول منعم مدیر کل ورزش وجوانان استان از تاثیر مثبت تصویب 27 دهم درصد مالیات بر ارزش افزوده سخن گفت و اظهار داشت: این مصوبه ظرفیتی است که تاثیرات اجرای آن به زیر ساخت ها و ورزش کشور خواهد رسید.

وی عنوان کرد: ضمن تشکر از دولت و نمایندگان از تصویب این ماده قانون تقاضا داریم که این امر پرمنفعت استمرار داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: با ایجاد تفاهم نامه فی مابین وزارت ورزش وجوانان و وزارت راه و شهرسازی می توان گام های موثری برای واگذاری مسکن به قهرمانان جهانی و المپیکی برداشت.

منعم با طرح این موضوع که با حمایت بخش خصوصی در ورزش موجب رشد و اعتلای ورزش خواهد شد، ادامه داد: خواستار بازنگری و اصلاح قانون مالیات در ورزش ویژه در بخش خصوصی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است شاهد اهتمام بیشتر دستگاه های اجرایی کشور در اجرایی کردن بخش نامه ی استخدامی قهرمانان جهانی و المپیکی باشیم و خواهان پیگیری این موضوع از سوی مقامات عالی رتبه کشور هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه این نشست به ارائه کلیه دست آوردها این اداره کل از ابتدای سال تا کنون پرداخت و پیرامون بعضی از موارد که نیاز به پیگیری از سوی این مقام عالی رتبه کشور است سخن گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز