تجلیل نهاد نماز جمعه قم از خبرگزاری برنا

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰:۱۴
کد خبر: ۸۸۵۷۶۲
تجلیل نهاد نماز جمعه قم از خبرگزاری برنا
نهاد نماز جمعه قم از خبرگزاری برنا به منظور انتشار اخبار نماز جمعه، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در آیین تجلیل از رسانه های استان قم که در حاشیه برگزاری نماز جمعه برگزار شد گفت: اطلاع رسانی به مسائل قم و مسائل فرهنگی تلاش می کنید قدردانی می کنم و دنیای امروز با خبر و رسانه دنبال می شود و در دنیای غرب، خبر و رسانه در خدمت اهداف غلط و اشتباهی است که با اصول غلط هم اداره می شود و آنچه به ما بر می گردد به عنوان مسائل انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم که هم هیمنه خبررسانی غربی را بشکنیم و هم اینکه خبر و رسانه در خدمت جامعه و رسانه باشد.

امام جمعه قم بیان داشت: طبعا ما هر موضوع اجتماعی را مطرح می کنیم، در آن رسانه نقش دارد و این جایگاه رسانه را مطرح می رساند و خود مقام معظم رهبری نیز بارها به مسائل اجتماعی اشاره کردند که کاهش آسیب های اجتماعی همواره مورد تاکید است.

وی با اشاره به موضوع مسجد گفت: ما می خواهیم مسجدی داشته باشیم که در شعاع خودش نورانیت ایجاد کند و به معیشت نیازمندان در شعاع خود برسد، اثر گذار است و تاثیر خبرنگاران و رسانه ها یک تاثیر وسیع و دامنه دار است و از این جهت باید بگوییم که مسئولیت مهمی دارید و باید قدردان زحمات شما باشیم.

امام جمعه قم گفت: در موضوع نماز جمعه هم باید به این نکته توجه کنیم که اجتماع هفتگی جمعه باید یک نوع همبستگی نشاط و فرهنگسازی هفتگی را گسترش دهد که هم مسئولیت خطیب و هم نهاد نماز جمعه و هم رسانه ها مهم است.

وی به جایگاه قم اشاره کرد و گفت: نماز جمعه قم بسیار تاثیرگذاری دارد و صدای نماز جمعه قم به گوش دنیا می رسد و در دنیا خریدار دارد و از این رو صدای قم وضعیت خاصی دارد که باید قدر آن را بدانیم.

آیت الله اعرافی گفت: باید از قم اخبار فرهنگی و مسائل دینی گسترش یافته و تاکید می کنم که در مورد سوژه هایی که در قم مطرح می شود کار کنید که بسیار می تواند در فرهنگسازی موثر باشد.

در پایان این مراسم از خبرگزاری برنا به عنوان رسانه برتر در امر خبررسانی نماز جمعه قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز