استاندار قم عنوان کرد

لزوم همکاری دستگاه قضایی با دستگاه های دولتی همزمان با برگزاری انتخابات

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۶:۲۱
کد خبر: ۸۸۶۴۴۹
لزوم همکاری دستگاه قضایی با دستگاه های دولتی همزمان با برگزاری انتخابات
استاندار قم گفت: در سال جاری انتخابات را برگزار می‌کنیم و انتظار داریم که همکاری دستگاه قضایی با دستگاه‌های دولتی در استان قم بیش از پیش باشد، عزم استانداری گسترش این تعامل برای تحقق اهداف عالی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در مرکز آموزش قوه قضائیه با اشاره به ویژگی خدمت در استان قم اظهار کرد: خدمت در این استان با توجه به مختصاتی که دارد، توفیق است، منویات مراجع عظام تقلید پشتوانه ای برای مدیران استان قم است.

وی ادامه داد: رئیس کل سابق دادگستری استان قم همراهی لازم را در اجرای پروژه‌های عمرانی و بحث رونق تولید داشت و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از بخش تولید، بدون کمک دستگاه قضایی محقق نمی‌شود.

استاندار قم افزود: در زمینه پشتیبانی از سرمایه گذاری، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و احساس عدالت اگر چه با وضعیت مطلوب فاصله داریم، اما ارکان نظام اسلام به دنبال رسیدن به نقطه مطلوب در این بخش هستند.

سرمست با اشاره به سوابق رئیس کل دادگستری جدید استان قم اظهار کرد: او در گذشته از قضات و مدیران دستگاه قضایی استان بود و شناخت لازم را نسبت به قم دارد، این انتصاب را به فال نیک می‌گیریم و انتظار داریم که رویه رئیس کل سابق دادگستری استان قم در پیشبرد امور در تعامل با شورای تامین ادامه یابد، استان قم اقتضائات خود را دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری انتخابات را برگزار می‌کنیم و انتظار داریم که همکاری دستگاه قضایی با دستگاه‌های دولتی در استان قم بیش از پیش باشد، عزم استانداری گسترش این تعامل برای تحقق اهداف عالی نظام اسلامی است.

 

نظر شما