هایپر مارکت محصولات ساختمانی در قم افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲:۵۴
کد خبر: ۸۸۷۹۲۴
هایپر مارکت محصولات ساختمانی در قم افتتاح می شود
یکی از فعالان عرصه صنعت تجهیزات ساختمان از راه اندازی هایپر مارکت مرتبط با عرضه تجهیزات ساختمان fh هدف ارائه محصولات ایرانی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسماعیل احمدخانی با اشاره به ضرورت حمایت از کالاهای داخلی اظهار کرد: در این راستا طرحی را برای راه اندازی هایپر مارکت تجهیزات ساختمان پیش بینی کرده ایم تا کالاها با قیمت بسیار مناسب و به صورت اقساطی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در این هایپر مارکت شرایط خوبی برای عرضه کالاهای مرتبط با تجهیزات ساختمان از جمله محصولات سرمایشی گرمایشی، بهداشتی ساختمانی، شیرآلات، یراق آلات و... در نظر گرفته شده است.

این فعال عرصه صنعت تجهیزات ساختمان با بیان اینکه 80 درصد محصولات ارائه شه در این مرکز ایرانی خواهد بود گفت: محصولات در این مرکز بدون پیش پرداخت و به صورت اقساطی در قالب قرارداد با دستگاه ها و ادارات عرضه می شود و دستگاه ها می توانند کارمندان خود را برای بهره مندی از خدمات این هایپر ساختمانی بهره مند کنند.

وی با اشاره به اینکه تقریبا غیر از مصالح ساختمانی همه محصولات مرتبط با ساختمان در این مرکز گردآوری شده است یادآور شد: این هایپر مارکت که در کیلومتر 2 جاده قم – اراک در حال احداث است تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

احمدخانی گفت: در این مرکز کالاها بدون سود و پیش پرداخت در 10 قسط در اختیار مردم و به ویژه کارکنان دستگاه ها قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز