بلوار امام علی(ع) پردیسان قم بازگشایی شد

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۰:۳۱
کد خبر: ۸۸۷۹۳۹
بلوار امام علی(ع) پردیسان قم بازگشایی شد
مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: با عنایت به درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری‌های متعدد مسئولان منطقه، بلوار امام علی(ع) پردیسان در آستانه فرارسیدن هفته دولت بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن صبوری گفت: عملیات تکمیل بلوار امام علی(ع) پردیسان قم از سال ۱۳۹۶ آغاز شد اما به دلایلی ازجمله وجود معارضات، تورم و انجام تاسیسات و لوله‌گذاری روند پیشرفت آن کند شده بود.

وی ادامه داد: در این طرح عملیات تخریب بتن و جداول طرح قدیمی بلوار، جدول‌گذاری مسیرها، تخریب آسفالت بخشی‌هایی از مسیر قدیمی، تخریب و عقب‌نشینی دیوار محوطه دانشگاه باقرالعلوم(ع) و احداث مجدد آن، خاک‌برداری حدود ۲۵هزار مترمکعب، خاک‌ریزی حدود یک هزار مترمکعب، دال‌گذاری بر روی خطوط تاسیساتی و اجرای نهرها و روفوژ و دریچه و پل‌های فلزی مربوط، اجرای زیراساس و اساس و اجرای آسفالت حدود ۱۵ هزار تن اقدام‌های اجرایی در ساخت این طرح بوده است.

صبوری اظهار داشت: این بلوار ۱۰ باند(در دو لاین رفت‌وبرگشت) به طول ۲۳۰۰متر بلوار آزادی(کانال) را از میدان شهدای منا به میدان شهدای فردو در جاده کهک و بلوار امام صادق(ع) متصل کرده و باعث تسهیل عبور و مرور ساکنین منطقه پردیسان به‌ویژه اهالی محلات مسکن مهر خواهد شد.

نظر شما