استاندار قم:

بالندگی ایران اسلامی سرلوحه کار دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲:۰۵
کد خبر: ۸۸۷۹۴۱
بالندگی ایران اسلامی سرلوحه کار دولت تدبیر و امید است
استاندار قم در پیامی به مناسبت هفته دولت تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با تکیه‌بر گفتمان عقلانیت و اعتدال، خدمت صادقانه و فراهم ساختن زمینه‌های عزت، بالندگی و سرافرازی روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در  پیام دکتر سرمست آمده است: هفته دولت، تداعی‌گر یاد و خاطره دو شهید والامقام عرصه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر و فرصت مغتنمی برای معرفی نقش، اهمیت و جایگاه مهم و کلیدی دولت در نظام اسلامی و در مدیریت اجرایی کشور است.

پیام ادامه یافته است: مجموعه‌ای خدمتگزار و در خدمت مردم، که خادمی ملت را به‌عنوان بالاترین شان، مدالی پرافتخار و موهبتی ارزنده برای خود فرض نموده و با قدر دانستن فرصت محدود خدمتگزاری، همه تلاش و همت خود را صرف توسعه و پیشرفت کشور می‌نماید.

پیام اضافه‌شده است: دولت دوازدهم درراه اعتلای کشور به پشتوانه حمایت‌های راه گشای رهبری و همراهی و اعتماد توده‌های عظیم ملت که سرمایه‌ای ارزشمند نه برای این دولت «که برای همه دولت‌ها محسوب می‌شود» و نیز در سایه تعامل سازنده و مؤثر با سایر قوا و ارکان نظام، توانسته است به دستاوردها و توفیقات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف دست یابد.

استاندار قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر عرصه تلاش و خدمتگزاری، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و مسئولان سخت‌کوش قوه مجریه به‌ویژه مدیران ساعی و کارکنان زحمتکش دستگاه‌های اجرایی استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگی آنان را در خدمت به مردم عزیز و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در مسیر آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسالت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز