رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم خبرداد

عضویت ۳۷۰۰ نفر در سازمان نظام پزشکی قم

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۷:۰۰
کد خبر: ۸۸۸۴۹۷
عضویت ۳۷۰۰ نفر در سازمان نظام پزشکی قم
رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: این سازمان با بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر عضو در طول سال به امورات مربوط به جامعه پزشکی استان رسیدگی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سید حسن عادلی در مراسم گرامیداشت روز پزشک که با حضور دکتر سرمست استاندار قم و دکتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد گفت: جامعه پزشکان استان قم همانند سایر استان‌های کشور به هم‌استانی‌های خود خدمت‌ رسانی می‌کنند و البته وجه تفاوتی نیز با جامعه پزشکان سایر استان‌های کشور نیز دارند و آن این است که جامعه پزشکی قم به مردم سایر استان‌ها  و حتی مردم سایر کشورها که به عنوان زائر و توریست به قم سفر می‌کنند نیز خدمات درمانی ارائه می‌دهند؛ بر این اساس می‌توان گفت که پزشکان قم بار سنگین‌تری نسبت به پزشکان سایر استان‌های کشور بر دوش دارند.

وی اضافه کرد: جامعه پزشکی استان قم با دارا بودن بیش از 3700 نفر نیروی انسانی همواره در طول سالیان گذشته در حال خدمت رسانی به مردم است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم در ادامه از برگزاری مرتب و نظام‌مند جلسات هیأت مدیره سازمان نظام‌پزشکی قم خبر داد و گفت: ارتقاء کیفیت خدمات نظام سلامت استان قم همواره مورد پیگیری است.

دکتر عادلی ضمن ابراز خرسندی از افزایش رضایتمندی مردم نسبت به سطح کیفی عملکرد جامعه پزشکی قم اذعان کرد: سطح عملکرد پزشکان استان قم به حدی مورد رضایت مردم و بزرگان استان است که هیچ کسی برای درمان‌های اساسی نیازی به خروج از قم برای پیگیری روند درمان بیماری‌های خود احساس نمی‌کنند.

وی با اشاره به برنامه عصر جدید که به تازگی فینال دور نخست آن به پایان رسیده است گفت: قهرمان فینال مرحله نخست عصر جدید در هنرنمایی خود به جریان پیوند عضو اشاره کرد و مورد استقبال مردمی نیز قرار گرفت، اگر در برنامه عصر جدید تیم پزشکی که این عمل پیوند عضو مورد اشاره را انجام داده‌اند معرفی می‌شدند خیلی بهتر بود.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم اظهار کرد: هم اکنون که پزشکان استان در آیین گرامیداشت روز پزشک حضور دارند دو تیم از پزشکان قم در کنار تعدادی از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی قم در اردوی جهادی و در حال خدمت به اقشار محروم جامعه در سیستان و بلوچستان و شهرکرد هستند که از همین فاصله به همه آنان خداقوت می‌گوییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز