استاندار قم خواستار شد

اماکن ورزشی قم باید به صورت متوازن توزیع شوند

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۸:۴۲:۴۳
کد خبر: ۸۸۸۹۰۹
استاندار قم با تاکید بر توسعه متوازن اماکن ورزشی گفت: متاسفانه فضاهای ورزشی در قم به صورت متوازن توزیع نشده است که برای توسعه ورزش استان نیازمند پشتیبانی و حمایت در سطح کلان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در دیدار با ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه استان قم از نظر توسعه فضاهای ورزشی نیازمند همکاری و توجه ویژه است ، افزود:  سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفره پردیسان به عنوان یکی از زیرساخت های مهم برای توسعه عدالت ورزشی است که تکمیل این مجموعه نیازمند توجه وزارت ورزش و جوانان است.

استاندار قم ادامه داد: حمایت از توسعه ورزش همگانی، آمادگی برای برگزاری مسابقات چند جانبه و میزبانی از رویدادهای ملی ورزشی در دستور کار استان است و در تلاش هستیم تا از رویدادهای ملی به نحو شایسته ای میزبانی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه ِبه توسعه ورزش بانوان در قم اظهار داشت: برنامه ریزی برای شناسایی زنان نخبه ورزشی به منظور توسعه ورزش بانوان در ۲ بُعد قهرمانی و همگانی در دستور کار استان است.

سرمست ادامه داد: توسعه ورزش علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود که غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از توسعه ورزشی بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به تشکیل شورای مشورت جوانان نخبه در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان در استان گفت: این مجمع با حضور ۶۰ تن از جوانان نخبه در زمینه های مختلف تشکیل شده است تا تصمیمات استان مبتنی بر استفاده از ظرفیت نخبگان و کار کارشناسی باشد.

محمدرضا گروسی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری قم نیز در این دیدار با بیان اینکه نشاط اجتماعی و ورزش مورد تاکید مدیریت استان است گفت: تشویق  حامیان مالی برای حمایت از تیم ها و هیات های ورزشی دارای ظرفیت استان در دستور کار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز