آیت الله سبحانی:

دشمن با استفاده از فضای مجازی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی دارد

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۲:۳۰
کد خبر: ۸۹۰۲۵۰
دشمن با استفاده از فضای مجازی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی دارد
یکی از مراجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه دشمن از هیچ کاری برای ضربه زدن به تشیع و نظام اسلامی ایران دریغ نمی‌کند، افزود: یکی ازراه‌ هایی که امروزه دشمن بکار گرفته، فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره امام سجاد(ع) اظهار داشت: صحیفه سجادیه دارای مضامین والایی است که باید فراگرفته شود.

وی صحیفه سجادیه را گنجی پنهان دانست و افزود: متأسفانه با وجود ارزش بالای صحیفه بسیاری از افراد از وجود چنین گنج با ارزیش بی اطلاع هستند.

این استاد سطوح عالی حوزه بیان کرد: صحیفه سجادیه موجب قرب و نزدیکی به خداوند متعال است بنابراین باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم نشر معارف صحیفه سجادیه به سراسر دنیا، افزود: این کتاب بزرگ زبان فطرت است و نشر آن تنشی ایجاد نمی‌کند.

آیت الله سبحانی بیان کرد: صحیفه سجادیه تأثیر بسیاری در تقریب مذاهب دارد و باید چهار کتاب ملحق صحیفه سجادیه در کنار کتاب اصلی نیز نشر و ترویج داده شود.

وی گفت: دشمنان اسلام در طول دوره‌های مختلف توطئه افکنی‌ و دسیسه‌چینی‌ بسیاری داشته‌اند که باید این توطئه‌ها به خوبی شناسایی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه دشمن از هیچ کاری برای ضربه زدن به تشیع و نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کند، افزود: یکی از راه‌هایی که امروزه دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بکار گرفته، فضای مجازی است.

وی بیان کرد: با وجود اقداماتی که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و جمهوری اسلامی انجام می‌دهند لازم است از ایجاد تنش جلوگیری کنیم و در کنار آن بتوانیم به ‌درستی معارف دینی را تبلیغ کنیم.

آیت الله سبحانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و برخلاف برخی کشورهای عربی به‌هیچ‌عنوان سرسپرده و وابسته به کشورهای دیگر نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز