سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد

دکتر قدیر: پژوهش محوری در دانشگاه علوم پزشکی قم نهادینه می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۷:۵۱
کد خبر: ۸۹۸۵۷۸
دکتر قدیر: پژوهش محوری در دانشگاه علوم پزشکی قم نهادینه می شود
طی مراسمی دکتر شریفی پور به عنوان سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی و از خدمات دکتر ثقفی معاون سابق قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این مراسم دکتر قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین دانشگاه حضور داشتند که دکتر احسان شریفی پور متخصص مغز و اعصاب و از پژوهشگران برتر کشور به عنوان سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی و از خدمات دکتر حسین ثقفی معاون سابق قدردانی شد.

دکتر ثقفی در این جلسه گفت: با اقدامات صورت گرفته تلاش شد تا جایگاه پژوهش و تحقیق را در دانشگاه علوم پزشکی قم ارتقا دهیم و به همین مظور با برنامه ریزی در این زمینه موفقیت هایی را کسب کردیم.

وی بیان داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته توجه به معاونت های آموزشی واحدها و دانشکده ها و همچنین کمیته اخلاق بود و با تجهیز کتابخانه ها در راستای ارتقا و توسعه تحقیق و پژوهش تلاش شد.

همچنین دکتر احسان شریفی پور سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: امیدوارم که بتوانیم با کمک اساتید و پژوهشگران و محققان در توسعه مباحث علمی بکوشیم و در ارتقا جایگاه دانشگاه در امر پژوهش گام برداریم.

دکتر محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با اشاره به نهضت امام حسین(ع) گفت: اباعبدالله(ع) بزرگترین پژوهشگر عرصه حماسه کربلا بودند و الگویی برای همه ما به شمار می روند.

وی تاکید کرد: باید پژوهش را به واحدها و معاونت ها بیاوریم و تمامی واحدها در این عرصه تلاش کرده و تمامی اقدامات و برنامه ها بر اساس پژوهش محوری باشد.

دکتر قدیر گفت: پژوهش محوری در دانشگاه علوم پزشکی قم نهادینه می شود و اگر به امر پژوهش به درستی نگاه شود به تمام ارکان مد نظر خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه خواسته اصلی ما تقویت روحیه پژوهش محوری در دانشگاه است گفت: باید بالندگی و تقویت روحیه و نشاط در تحقیقات و پژوهش ایجاد شده و با بهره گیری از منابع الکترونیک در توسعه این امر کوشید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر ثقفی برای دکتر شریفی پور سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز