همزمان با هفته دفاع مقدس؛

۷۲ گلزار شهدا در قم گلباران می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۵:۲۱
کد خبر: ۸۹۸۵۹۹
۷۲ گلزار شهدا در قم گلباران می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از گلباران ۷۲ گلزار و مزار ۶ هزار شهید در قم همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید جواد هاشمی در جلسه کمیته ایثارگران دفاع مقدس استان که با حضور ۲۰ دستگاه و نهاد عضو در بنیاد شهید و امور ایثارگران قم برگزار شد، گفت: ملت با بصیرت و نیروهای متعهد در برابر تمام نفاق‌ها، دسیسه‌ها و دشمنی‌ها ایستاده و از خون شهدا دفاع می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با تأکید بر اینکه خون شهدا ضامن بقای انقلاب است، افزود: شهدا با سادگی و با دست خالی اما ایمان راسخ و اراده‌های استوار پیروز میدان شدند و ما همچنان بر راه شهدا هستیم و پیروزی با ما است.

سردار هاشمی ادامه داد: ملت ایران، علما، دلسوزان در طول چهار دهه فریاد «هیهات من الذله» را سر دادند شعاری برگرفته از عاشورای حسینی و همواره در این مسیر ایستادگی کرده‌اند، شهدا با همین شعار معبرها را گشودند و به پیروزی رسیدند و امروز این مقاومت موجب صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف شده است.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ارزشمند است، فرصتی است تا دفاع جوانمردانه در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام بیان شود و گفتمان ایثار و شهادت مطرح گردد و نسل‌های انقلاب با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

سردار هاشمی خاطرنشان کرد: امروز همچنان دفاع مقدس باقی است و منش شهدا باید در جامعه پیاده شود، مسئولان با تأکید بیشتری در مراسم بزرگداشت شهدا و گلباران مزار شهدا حضور داشته باشند. امروز باید وصایای شهدا پیاده شود، خواسته شهدا احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ عفاف و حجاب است.

در این هفته کمیته ایثارگران دفاع مقدس برنامه گلباران ۷۲ گلزار و مزار ۶۰۰۰ شهید، دیدار از خانواده معظم شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی، زنگ ایثار، برگزاری مسابقات ورزشی، تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار در مساجد و تولید برنامه‌های رسانه‌ای را پیگیری و اجرا می‌کند.

نظر شما