فرماندار قم:

آرامش استان در آستانه انتخابات باید حفظ شود/به حواشی باطل دامن نزنید

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۹۸۹۱۱
آرامش استان در آستانه انتخابات باید حفظ شود/به حواشی باطل دامن نزنید
فرماندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه انتخابات باید آرامش در شهر حفظ شود و مسائل شخصی برخی مسئولان ارتباطی با مسئولیت آنها نیز ندارد و نباید به برخی حواشی باطل دامن زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی حیدری در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با شاره به خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط شورا گفت: شورای شهر در راستای خدمات رسانی به مردم حرکت کرده و مردم با رایی که به شورایی ها می دهند، در حقیقت سرنوشت خود را به دست نمایندگان خود می دهند.

فرماندار قم ابراز داشت: مخالفت هایی با وظایف شورای اسلامی شهر وجود داد اما فعالیت شوراها موجب توسعه در شهرها شده و مشارکت مردم در عمران و آبادانی شهرها را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر  و شهرداری قم عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته و دارند که در راستای احقاق حقوق مردم حرکت کرده و با سرمایه گذاری در بخش های مختلف در امر توسعه و عمران شهر کوشیده اند.

حیدری گفت: در نقاط مختلف شهر شاهد هستیم که پروژه های متعددی در حال اجراست که نشان دهنده فعال بودن شهرداری در چنین شرایط نامساعد بودجه ای و اقتصادی است.

فرماندار قم با اشاره به ویژگی های شهر قم گفت: قم مورد حمایت نخبگان و مردم است و با این حمایت شاهد توسعه روزافزون شهر در تمام قسمت های مختلف هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه انتخابات باید آرامش در شهر حفظ شود و مسائل شخصی برخی مسئولان ارتباطی با مسئولیت آنها نیز ندارد و نباید به برخی حواشی باطل دامن زد.

حیدری همچنین به فعالیت هیئت تطبیق در فرمانداری قم اشاره کرد و گفت: این هیئت برخی مواقع ایردادهایی را می گیرد که این مسائل به دلیل اذیت کردن و یا مانع تراشی در مجموعه شورا نیست و همگان دلسوز توسعه شهر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز