هشدار رئیس شورای شهر قم؛

والدین از پرداخت هزینه اضافی به سرویس ها خودداری کنند

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۹:۱۲
کد خبر: ۸۹۸۹۵۵
والدین از پرداخت هزینه اضافی به سرویس ها خودداری کنند
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از مسائل موضوع سرویس مدارس است که باید تدابیر لازم اندیشیده شده و تعرفه ترددها توسط شورا تصویب و اجرایی شود و مردم نیز تنها براساس تعرفه مصوب هزینه سرویس مدارس را پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالله جلالی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری مراسم های عزاداری در ایام محرم گفت: شاهد بودیم که این مراسم ها با چه عظمت و شکوهی برگزار شد که نشان دهنده پر فروغ بودن نهضت حسینی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در این ایام تیم مدیریت شهری قم نیز در راستای خدمات رسانی به عزادارن حسینی تلاش های گسترده ای داشتند که جا دارد از زحمات آنها قدردانی کنیم.

وی در ادامه به فرارسیدن آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: همه دستگاه ها در این ایام وظایفی دارند که شامل حال مجموعه مدیریت شهری نیز می شود که انتظار است با تمام توان در راستای بهبود خدمات بکوشند.

جلالی گفت: یکی از مسائل موضوع سرویس مدارس است که باید تدابیر لازم اندیشیده شده و تعرفه ترددها توسط شورا تصویب و اجرایی شود و مردم نیز تنها براساس تعرفه مصوب هزینه سرویس مدارس را پرداخت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس گفت: باید همواره از ایثارگران و رزمندگان درس گرفته و آنها به عنوان الگو در زندگی ما مطرح باشند.

وی همچنین به مشکلات موجود در بخش سازمان اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: در گذشته 82.5 درصد از هزینه‌های خرید اتوبوس ها را دولت تامین می‌کرد و در بودجه نیز این موضوع دیده شده، اما عملا محقق نمی‌شود.

نظر شما