تشرف اعضای تیم ملی کبدی جوانان به مسجد مقدس جمکران

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۴:۰۰
کد خبر: ۸۹۹۵۰۸
تشرف اعضای تیم ملی کبدی جوانان به مسجد مقدس جمکران
اعضای تیم ملی کبدی جوانان به همراه کادر فنی با حضور در مسجد مقدس جمکران با معاون فرهنگی این مکان مقدس دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اعضای تیم ملی کبدی جوانان به همراه کادر فنی سه شنبه شب به مسجد مقدس جمکران مشرف شده و با حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی این مکان مقدس دیدار و گفت وگو کردند.

معصومیان مسئول فرهنگی و ورابط عمومی هیئت کبدی استان قم در این دیدار با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 بازیکن در اردوی تیم ملی کبدی جوانان حضور دارند گفت: این تیم در آبان ماه در مسابقات جهانی کبدی جوانان که در جزیزه کیش برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد و یکی از مدعیان قهرمانی است.

وی ادامه داد: حضور در مسجد مقدس جمکران خواسته قلبی بازیکنان تیم بود که مطمئناً می‌تواند از نظر روحی نشاط معنوی و انگیزه بالایی را در تیم به وجود آورد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار به تشریح تاریخچه، اعمال و خاطراتی از حضور علما و بزرگان در این مکان مقدس پرداخت.

حسین آبادی در بخش دیگری از سخنان خود کبدی را ورزشی جذاب و شیرین عنوان کرد که موجب تربیت انسان در ابعادی مانند مدیریت، بهره برداری از منابع و فرصت‌ها در کمترین زمان و تقویت روحیه مقاومت، ایستادگی، ذکاوت و سخت کوشی در بازیکنان می‌شود.

در پایان این دیدار چند تن از بازیکنان درخواست خدمت افتخاری در این مکان مقدس را داشتند که معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران قول پیگیری این خواسته را داد.

 

نظر شما