آیت الله سعیدی:

ارتباط ایران و عراق دشمنان را به غیض و غضب انداخته است

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۶:۵۷
کد خبر: ۸۹۹۵۳۳
ارتباط ایران و عراق دشمنان را به غیض و غضب انداخته است
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به ارتباط مستمر ایران و عراق، گفت: امروز دشمنان از این ارتباط به غیض و غضب افتادند و سخن ما به دشمنان این است که با غیظ و غضبتان بمیرید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در همایش تکریم خدام اربعین امام حسین علیه‌السلام که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شداز وجود اعتاب مقدس، حوزه علمیه نجف و مرجعیت شیعه در اعراق یاد کرد و افزود: موکب‌داری و مهمان‌نوازی مشتاقان اهل‌بیت(ع) از زائران اربعین حسینی قابل تقدیر است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: موکب‌داران عراقی با پذیرایی که از زائران کربلای معلی درس، الگو و اسوه‌ای را به جهان منتقل کرده‌اند که ما نیز در ایران اسلامی با افتخار از اخلاص، سخاوت، فداکاری، ایثار و صداقت این افراد، درس آموخته‌ایم.

وی خطاب به موکب‌داران عراقی گفت: این افتخار پر ارزش خادمی از زائران حسینی و را به شما تبریک گفته و امیدواریم نسل در نسل در میان شما بماند تا ان‌شاءالله پذیرای مهدی آل محمد(ع) باشید.

آیت الله سعیدی ادامه داد: ما برای همه شهدا، شهدای عراق و شهیدانی که در راه امام حسین(ع) به شهادت رسیدند علو درجات را از خداوند درخواست می‌کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان با اظهار امیدواری از ارتباط مستمر ایران و عراق، گفت: امروز دشمنان از این ارتباط به غیض و غضب افتادند و سخن ما به دشمنان این است که با غیظ و غضبتان بمیرید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز