رئیس سازمان امور مالیاتی عنوان کرد:

عزم همگانی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ایجاد شده است/ مقابله جدی با فرار مالیاتی

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۵:۲۰
کد خبر: ۸۹۹۷۲۶
عزم همگانی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی ایجاد شده است/ مقابله جدی با فرار مالیاتی
رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به موضوع فرارهای مالیاتی گفت: باید در این زمینه مقابله یکپارچه صورت گیرد و امروز نیز یک عزم مناسبی در بین قوا در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرار مالیاتی ایجاد شده که امیدوار کننده و اثر بخش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امید علی پارسا با سفر به قم، به دیدار استاندار قم رفت و گزارشی از روند فعالیت های این سازمان ارائه کرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مهمترین هدف نظام مالیاتی، اصلاح نظام درآمدی و اقتصادی در کشور و حرکت به سوی توسعه و عدالت اجتماعی است که مد نظر قرار دارد.

وی اذعان داشت: همواره وصول مالیات همراه با اصول در دستور کار قرار دارد که با توجه به شرایط و فضای اقتصادی کشور و کسب و کارها رو به بهبودی خواهد بود.

پارسا با تاکید بر تحقق عدالت مالیاتی گفت: ما معتقدیم که برای تحقق این امر باید مالیات متناسب با ثروت، درآمد و مصرف افراد اخذ شود که امری مهم و ضروری است.

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: ما با یک نظام مالیاتی کارآمد، منصف، عادل و شجاع می توانیم تمامی انتظارات تحقق عدالت مالیاتی در جامعه را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به موضوع فرارهای مالیاتی گفت: باید در این زمینه مقابله یکپارچه صورت گیرد و امروز نیز یک عزم مناسبی در بین قوا در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرار مالیاتی ایجاد شده که امیدوار کننده و اثر بخش است.

پارسا با اشاره به توطئه های اقتصادی دشمنان گفت: ما در این عرصه با یک جنگ نابرابر اقتصادی با دشمنان مواجه هستیم که در این شرایط موضوع فرار مالیاتی کیان کشور را هدف قرار می دهد.

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: باید مبارزه گسترده با این پدیده داشت و در صورتی در زمینه مبارزه با فرار مالیاتی موفق خواهیم بود که همکاری ‌ها و اقدامات دستگاه‌ های اجرایی ذیربط در سطح سه قوه برقرار بوده و با همت و تلاش در این زمینه بکوشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز