استاندار قم:

توانمندسازی مددجویان رویکرد مهم استان در مسیر تحقق شعار سال است

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۵:۵۰
کد خبر: ۹۰۰۰۵۵
توانمندسازی مددجویان رویکرد مهم استان در مسیر تحقق شعار سال است
استاندار قم با بیان اهمیت آموزش مهارت‌های شغلی و زندگی در جامعه، توانمندسازی مددجویان را رویکردی مهم در مسیر تحقق شعار سال دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست، در دیدار با سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، به توفیق خدمت مسئولان در قم اشاره کرد و گفت: خدمت به مددجویان در شهر قم توفیقی مضاعف است چرا که قم حرم اهل بیت (ع) است.

استاندار قم رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توانمندسازی مددجویان را مورد توجه قرار داد و افزود: ایجاد درآمد پایدار در خانواده های تحت پوشش کمیته امداد راهکاری اساسی است که در استان قم نیز باید با قدرت پیگیری شود.

سرمست با اشاره به لزوم آموزش مهارت‌های زندگی و شغلی به مددجویان، اضافه کرد: طرح ها و برنامه‌های مناسبی در استان قم در این زمینه در حال اجراست که در مسیر اهداف کلان استان در توانمندسازی مددجویان نقشی مهم دارد.

وی با تاکید بر اهتمام مدیریت استان بر تحقق شعار سال در قم، تصریح کرد: یک روز از هفته به برگزاری جلسات و حضور میدانی در واحدهای کار آفرینی و تولیدی اختصاص داده شده، که ماحصل آن کسب نتایج قابل توجهی در حوزه اقتصادی استان بوده است.

استاندار قم همچنین به نهادینه ساختن فرهنگ اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره و خاطرنشان کرد: حمایت از بنگاه های اقتصادی خرد و مشاغل خانگی بویژه اشتغالزایی بانوان مددجو در مسیر شکل گیری اقتصاد مقاومتی بوده و در کنار توانمند سازی مددجویان سبب تربیت صحیح نسل های آینده کشور خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز