مدیرکل ورزش و جوانان قم:

۱۳ ورزشکار مستعد کسب سهمیه المپیک درقم شناسایی شدند

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۱:۴۰
کد خبر: ۹۰۰۳۷۲
۱۳ ورزشکار مستعد کسب سهمیه المپیک درقم شناسایی شدند
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: تشکیل کمیته حمایت از مستعدان کسب سهمیه المپیک یکی از برنامه‌های این اداره کل است که در شش رشته ورزشی، ۱۳ ورزشکار مستعد کسب سهمیه المپیک شناسایی شدند که درحد توان از آنان حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در مجمع سالانه هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: این اداره کل آمادگی دارد که میزبان مسابقه های گوناگون کشوری و نیز برگزاری اردوهای تیم های ملی باشد و درحال حاضر نیز اردوی تیم ملی جوانان کبدی کشور در قم در حال برگزاری است.  

نایب رئیس مجمع سالانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم بیان کرد: همچنین میزبان مسابقات کونگ فو هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان، مسابقه های رایانه ای کشور و مسابقات سه گانه کشوری در آینده خواهیم بود.   

وی با اشاره به حمایت های این اداره کل از رشته های مستعد ورزشی در عرصه رقابت های کشوری گفت: با حمایت استاندار تلاش کرده ایم، از تمام ظرفیت ها و توانمندی های استان در این زمینه استفاده کنیم و شرایط را برای بروز استعدادهای ورزشکاران در سطح کشور فراهم آوریم.

وی افزود: روز گذشته نیز برای حمایت از رشته فوتسال که در لیگ برتر کشور حضور دارد، جلسه ای را با استاندار داشتیم و در حد توان، تشویق و ترغیب از بخش خصوصی به عنوان حامی مالی تیم های ورزشی خواهیم داشت.

منعم با بیان اینکه رشته کونگ‌فو هم در بخش کیفی و هم در بخش فنی توفیقات خوبی را داشته است، گفت: امیدوار هستیم با حمایت و کمک ورزشکاران و مربیان فعال در این رشته، شاهد حضور موفق این رشته در عرصه های ملی باشیم.

وی افزود: موفقیت ورزش استان، در گروی انجام کار گروهی، همفکری، هم افزایی، تعامل، مشارکت و همکاری است که از فعالان ورزشی می خواهیم که به مجمع های سالانه توجه بیشتری داشته باشند و برگزاری این مجامع را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

وی گفت: معتبرترین نشست های هیات های ورزشی استان، برگزاری همین مجمع های سالانه است که با حضور ریاست فدراسیون مربوط به عنوان رئیس مجمع برگزار می شود و عملکرد، گزارش مالی و تقویم هیات ها مورد نقد و بررسی قرار می گیرند و برای گام برداشتن بهتر در آینده می توانند راهگشا باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم همچنین، با عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شش هزار شهید استان قم گفت: جامعه ورزشی این استان ۳۲۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز