اهدای لوازم التحریر به ۳۵۹ دانش آموز بی‌سرپرست قمی

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۶:۰۵
کد خبر: ۹۰۰۳۷۷
اهدای لوازم التحریر به ۳۵۹ دانش آموز بی‌سرپرست قمی
آیین اهدای لوازم التحریر به ۳۵۹ دانش‌آموزان بی‌سرپرست با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره ‌کل آموزش و پرورش قم توسط موسسه دار الاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیر موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعبه قم گفت: در شعبه استان ، این موسسه ۳۵۹ دانش آموز زیر پوشش قرار و ۱۷۰ دانش آموز نیز در نوبت حمایت قرار دارند.

منوچهر دهشیری اضافه کرد: امسال چهار تن از دانش آموزان زیر پوشش این موسسه در کنکور سراسری در دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های صنعتی اصفهان و امیرکبیر تهران پذیرفته شدند.

وی درباره فعالیت های این موسسه گفت: برای حفظ کرامت دانش آموزان و خانواده ها پس از شناسایی، با آنها قرارداد بورسیه تحصیلی امضا می کنیم و از خدمات پنج گانه موسسه از جمله مددکاری، درمانی، آموزشی، فرهنگی و مالی به صورت مستمر بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه های فرهنگی، آموزشی و تفریحی با دانش آموزان کار می شود، گفت: در شعبه قم بیش از ۸۰ مددکار و ۹۵ همیار در زمینه هایی همچون آموزشی و پزشکی داریم که بدون دریافت هیچ دستمزدی، به این دانش آموزان خدمات ارائه می دهند.

دهشیری گفت: در حال حاضر این موسسه با داشتن ۱۴ شعبه فیزیکی در ۴۰ نقطه کشور و حمایت از سه هزار دانش آموز فعالیت می کند که در این راستا هر یک از شعبه ها موظف هستند، شرایط دانش آموزان بورسیه را بررسی و عملکرد آنها را نسبت به شرایط قبل مقایسه کنند.

نظر شما