مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد:

لزوم افزایش محلات هدف بازآفرینی شهری در قم

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۲۲:۳۸
کد خبر: ۹۰۱۰۶۳
لزوم افزایش محلات هدف بازآفرینی شهری در قم
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: باید محلات بیشتری در زمینه بازآفرینی شهری در شهر قم مدنظر باشند و مطالعات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن صبوری  در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت محلات شهر قم اظهار کرد: نهاد توسعه محلی با رویکرد اجتماع محور در راستای بازآفرینی در منطقه دروازه ری ایجاد شده است و به دنبال ایجاد دو نهاد توسعه محلی دیگر در محلات شهر قم هستیم.

وی ادامه داد: باید محلات بیشتری در زمینه بازآفرینی شهری در شهر قم مدنظر باشند، مطالعات لازم در این خصوص صورت گرفته است و سند بازآفرینی شهری استان قم تدوین شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: در برخی از محلات شهر فضاهایی با عنوان خانه دانش ایجاد شده است که این فضاها باید در اختیار بهزیستی قرار بگیرند، کمتر از این فضاها استفاده شدند، در حالی که فضاهای ایجاد شده برای استفاده در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مهیا است.

صبوری ایجاد زیرساخت‌ها در محلات هدف بازآفرینی شهری در قم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آمادگی ایجاد زیرساخت‌ها در این محلات را داریم، ولی باید دستگاه‌های دیگر پس از بهره برداری از این زیرساخت‌ها در آنجا مستقر شوند و از این زیرساخت به خوبی استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز