وجود ۱۳ پایگاه خدمات اجتماعی در قم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۰۱۰۶۴
وجود ۱۳ پایگاه خدمات اجتماعی در قم
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم گفت: 13 پایگاه خدمات اجتماعی در شهر قم داریم و این پایگاه‌ها با مشکل فضای فیزیکی مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مریم علیشیری در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با مرکز مداخله در کاهش آسیب‌های اجتماعی بهزیستی قم اظهار کرد: این مرکز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش زنان در معرض آسیب و بلامکان به صورت 24 ساعته است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قم ادامه داد: 13 پایگاه خدمات اجتماعی در شهر قم داریم و این پایگاه‌ها با مشکل فضای فیزیکی مواجه هستند، در پایگاه‌های بهزیستی، روان شناس داریم.

وی با اشاره به مشکل فضای فیزیکی در پایگاه های خدمات اجتماعی اضافه کرد: مشکل فضای فیزیکی برای پایگاه خدمات اجتماعی در منطقه پردیسان شدیدتر است.

 

ایجاد 2 دفتر تسهیل گری توسعه محلی در قم

رضا ملک زاده مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌های مختلف وظایفی را در قبال اورژانس اجتماعی دارند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور 220 دفتر تسهیل گری توسعه محلی را در کشور ایجاد کرده است، در این راستا دو دفتر تسهیل گری توسعه محلی در قم در مناطق شهر قائم و امین آباد ایجاد شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز