مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد:

گسترش گفتمان دفاع مجاهدانه در جهان

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶:۲۴
کد خبر: ۹۰۱۲۱۴
گسترش گفتمان دفاع مجاهدانه در جهان
آیت الله اعرافی با بیان اینکه گفتمان دفاع مجاهدانه به برکت انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده است گفت: محور مقاومت در مناطق مختلف دنیا شکل گرفته و ابرقدرت ها از قدرت نظامی کشورمان هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم(ص)  برگزار شد از دوران دفاع مقدس به عنوان نگینی درخشان در تاریخ ایران و اسلام یاد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه اقدامات زیادی در خصوص شناخت دوران دفاع مقدس انجام شده است گفت: اما هنوز در شناخت این دوران ضعف داریم.

وی ادامه داد: امروز امواج دفاع مقدس به فراتر از مرزهای ایران رفته است اما هنوز قدر دوران دفاع مقدس ناشناخته است.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: جوانان کشورمان با خدا معامله کردند ایران در دوران دفاع مقدس بر پای خود ایستاد و با دست خالی، کشورمان از اشغال، تجزیه و سقوط نجات پیدا کرد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه 30 دولت و قدرت‌ بزرگ در کنار صدام بودند گفت: با تمام این حمایت ها دشمن بعثی در اهداف خود در جنگ تحمیلی ناکام ماند.

وی با اشاره به شرایط ایران در دوران دفاع مقدس گفت: حتی در خرید سیم خاردار از خارج از کشور مشکل داشتیم، اما اکنون با هدایت‌های مقام معظم رهبری و همت نیروهای مسلح، صنعت نظامی ایران با سرعت رقیبان خود را کنار گذاشته است.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: نیروهای مسلح کشورمان از هیچ قدرتی در دنیا نمی‌ترسند، صنایع نظامی ایران صنایعی درون زا و متکی به داخل است که از پیشرفته ترین فناوری‌های دفاعی برخوردار است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه گفتمان دفاع مجاهدانه به برکت انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده است افزود:محور مقاومت در مناطق مختلف دنیا شکل گرفته و ابرقدرت ها از قدرت نظامی کشورمان هراس دارند.

نظر شما