راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در قم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۲:۵۳
کد خبر: ۹۰۱۳۴۱
راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در قم
یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته طی مراسمی با حضور نماینده آیت الله سیستانی در ایران در درمانگاه خیریه امام صادق(ع) قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی، احمدامیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس و بهرام سرمست استاندار قم، بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در مرکز تصویربرداری نور درمانگاه خیریه امام صادق واقع در منطقه نیروگاه قم آغاز شد.

در این مراسم رئیس هیات امنای درمانگاه خیریه امام صادق(ع) طی سخنانی با بیان اینکه این مرکز درمانی در مساحتی به وسعت ۴ هزارمترمربع و در ۵ طبقه در خدمت مردم است، اظهار کرد: در این مراکز با استفاده از 250 نفر پرسنل و با استفاده از پزشکان فوق تخصص، متخصص، دندانپزشک، پزشک عمومی خدمات بهداشتی درمانی به مردم ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداصغرناظم‌زاده با بیان اینکه در شبانه روز بیش از هزار نفر به این درمانگاه مراجعه می‌کنند اظهار کرد: این مرکز به همت آیت الله سیستانی و نماینده ایشان احداث شده و از لحاظ تعداد مراجعین و همچنین تجهیزات پیشرفته یکی از بهترین درمانگاه‌های ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های دستگاه جدیدسی تی اسکن این درمانگاه از دریافت هزینه‌های سی تی اسکن در حد تعرفه‌های دولتی در این مرکز درمانی خبر داد و افزود: این دستگاه قابلیت تصویر برداری سه بعدی دارد که راه اندازی آن بیش از۳۲۰ هزار دلار هزینه داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز