بازدید مدیر کل ورزش و جوانان قم از اردوی تیم ملی کبدی کشور

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱:۰۸
کد خبر: ۹۰۱۳۹۴
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان قم از اردوی تیم ملی کبدی کشور
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به همراه محمد سرور دبیرکل فدراسیون کبدی آسیا از اردوی تیم ملی کبدی جوانان کشور در قم بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به همراه محمد سرور دبیرکل فدراسیون کبدی آسیا از اردوی تیم ملی کبدی جوانان کشور در قم بازدید کردند و از نزدیک با مربیان و کادر تیم ملی و ملی پوشان تیم کبدی دیدار و گفتگو کردند.

رشیدی رئیس هیات کبدی استان قم در این بازدید ضمن تشکر از حمایت های منعم مدیر کل ورزش و جوانان و کادر اجرایی فدراسیون کبدی کشور در برگزاری و برپایی این اردو اظهار داشت : این اردو تا 5 مهرماه ادامه خواهد داشت و 16 ملی پوش کشور از جمله علی اصغر وفایی از استان قم در این اردو تمرینات خود را پیگیری می کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ضمن خیر مقدم به مربیان و بازیکنان تیم ملی،برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی از جمله برپایی اردوی تیم ملی کبدی جوانان کشور در استان قم را زمینه رشد و توسعه ورزش استان قم دانست.

وی اظهار کرد: با توجه به امکانات موجود ورزش در سطح استان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا رقابت های مختلف کشوری و میزبانی سایر اردوهای ملی پوشان تیم های ملی را در استان داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با ابراز این مطلب که امیدوارم شهر قم میزبان شایسته ای در این اردو بوده باشد گفت: شهر قم دارای ظرفیت های فرهنگی، معنوی، دینی زیادی است که امیدوارم در مدت زمانی که در استان کریمه اهل بیت حضوردارید بتوانید از این ظرفیت ها کمال بهره را ببرید.

 

 

نظر شما