به همت اداره کل کتابخانه های عمومی؛

نقد کتاب «خانم کارکوب» در قم برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۵۱:۴۹
کد خبر: ۹۰۱۶۱۲
نقد کتاب «خانم کارکوب» در قم برگزار می شود
به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس؛ نشر شهیدکاظمی و بسیج دانش آموزی استان قم نقد کتاب «خانم کارکوب: روایت زندگی مادر شهیدان کارکوب زاده» نوشته رضیه غبیشی با حضور خانواده شهید برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یازدهمین نشست نقد و بررسی کتاب «خانم کارکوب: روایت زندگی مادر شهیدان کارکوب زاده» نوشته رضیه غبیشی، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس؛ نشر شهیدکاظمی و بسیج دانش آموزی استان قم به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در تالار غدیر اداره کل کتابخانه ها برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم، اظهار داشت: هدف از این نشست، تکریم خانواده شهیدان به ویژه مادران شهید به عنوان اسوه صبر و نماد استقامت زینبی است که حافظ ارزش های انقلاب اسلامی شدند.

وی گفت: سرگذشت خانم کارکوب زاده نیز از بانوان مقاوم و شجاعی است که سه فرزند عزیز خود را تقدیم به انقلاب کرد و در آن دوران حساس و سرنوشت ساز به ندای امام خویش لبیک گفت تا مانع ورود دشمنان متجاوز به خاک پاک ایران اسلامی باشند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین بیان کرد: تکلیف دینی و ملی ما علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا؛ معرفی آثار مکتوب و ماندگار در این حوزه با هدف ترویج سبک زندگی ایثارگران، جانبازان و باورهای اعتقادی و مواضع فکری شهدا است تا نسل حاضر و آینده نسبت به آن آگاه باشند.

 

حجت  الاسلام و المسلمین امیرعطاءاله جباری در پایان از طرح «در کوی نیک نامان» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در تجلیل از خانواده معظم شهیدان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است نشست نقد کتاب «خانم کارکوب» چهارشنبه 3 مهرماه ساعت 10 صبح در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز