امام جمعه قم:

هفته دفاع مقدس، فرصت دشمن شناسی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۷:۵۴
کد خبر: ۹۰۱۹۳۸
هفته دفاع مقدس، فرصت دشمن شناسی است
آیت الله سعیدی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است که دشمن و اهداف آنها بیان شود و باید جوان امروزی بداند که دشمنان ایران نمی خواهند ما به رشد و پیشرفت و عزت برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌ الله سید محمد سعیدی در آیین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس گفت: پیام هفته دفاع مقدس بسیار مهم و اساسی است و باید این پیام همواره بیان شود.

 

امام جمعه قم بیان داشت: در دفاع مقدس درس ها و نکات بسیاری نهفته است که باید هر سال عبرت های آن بررسی و مسائل جدید و ابعاد مختلف آن بررسی شود.

 

وی گفت: دشمنان به نظام و انقلاب اسلامی غیظ دارند و می کوشند تا برای اهداف نامشروع و مطالبات ظالمانه خود، با چهره اصلی خود که خوی استکباری است وارد نشوند.

 

سعیدی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس نیز دشمنان از فرد خودباخته ای همچون صدام استفاده کردند و با تبلیغات گسترده علیه ما حمله کرده و خسارت های بسیاری را به بار آوردند.

 

وی گفت: باید بدانیم که آمریکا و صهیونیست ها می کوشند تا عنوان کنند دوران دفاع مقدس، جنگ میان ایران و عراق بود، در صورتی که نباید فراموش کنیم، این دوران جنگ میان ایران با استکبار جهانی بود که همه دنیای استکبار عراق را مجهز می کردند.

 

امام جمعه قم گفت: امروز مشاهده می کنیم که توطئه دشمن پیدا شده و رابطه ایران و عراق گسترش یافته به گونه ای که مردم عراق، میزبان زائران اربعین حسینی هستند.

 

سعیدی گفت: انسجام و وحدت جامعه اسلامی باید همواره حفظ شود و باید مراقب بود که از سخنانی که موجب تفرقه و سو استفاده دشمنان می شود، پرهیز کرد.

 

وی با اشاره به وعده دشمن در مورد مذاکره گفت: آن فرد ابلهی که موضوع مذاکره را مطرح می کند، نباید موجب خوشحالی برخی در داخل کشور شود و باید بدانیم که این سخنان دشمنان جز تحقیر و تضعیف و فشار بیشتر بر ایران، چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.

 

امام جمعه قم تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است که دشمن و اهداف آنها بیان شود و باید جوان امروزی بداند که دشمنان ایران نمی خواهند ما به رشد و پیشرفت و عزت برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز