رئیس ستاد کنگره شهدای قم:

لزوم معرفی شهدا برای الگوگیری جوانان/۱۲۹۳ شهید بین المللی در قم دفن شده اند

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۳:۰۱
کد خبر: ۹۰۲۲۵۴
لزوم معرفی شهدا برای الگوگیری جوانان/۱۲۹۳ شهید بین المللی در قم دفن شده اند
رئیس ستاد کنگره شهدای قم با اشاره به برگزاری کنگره شهدای قم گفت: این کنگره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رساندن صدای آنها به گوش مسئولان و مردم و همچنین نسل آینده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد حاجی زاده، در صد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در دوران جنگ تحمیلی، 80 کشور دنیا همراه با عراق در مقابل ایران جنگیدند.

رئیس ستاد کنگره شهدای قم گفت: جوانان این مرز و بوم بودند که از آرمانی های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده و اجازه ندهند دشمن به اهداف خود برسد.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است و دشمنان که در جنگ سخت از جمهوری اسلامی شکست خوردند، به فکر جنگ نرم و فرهنگی افتاده و متمرکز بر روی این موضوع کار کردند.

حاجی زاده با اشاره به برگزاری کنگره گفت: این کنگره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رساندن صدای آنها به گوش مسئولان و مردم و همچنین نسل آینده است.

وی گفت: هزار و ۲۹۳ شهید از ۹ کشور جهان درقم مدفون هستند که باید اقدامات فرهنگی برای معرفی آنان درکشور صورت گیرد، چرا که آنها مظلوم بوده و اگر راه و رسم شهدا بیان شود، جوانان الگو گیری خواهند کرد.

رئیس ستاد کنگره شهدای قم با اشاره به استفاده جوانان از فضای مجازی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته ۸۰ درصد جوانان قم به طور میانگین بیش از دو ساعت در فضای مجازی حضور دارند که باید از قدرت این فضا استفاده کرده و در انتقال پیام شهدا کوشید.

وی گفت: نخستین کنگره شهدای قم در سال ۷۷ برگزار شد و دومین کنگره شهدا قم در بهمن ماه ۱۳۹۹ انجام می شود که باید همه دستگاه ها از اجرای ان حمایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز