استاندار قم:

قم آمادگی کامل برای حمایت از موکب های اربعین را دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۰۹۸۳۰
قم آمادگی کامل برای حمایت از موکب های اربعین را دارد
استاندار قم، محوریت موکب های مردمی در خدمت رسانی به زائرین اربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیریت استان ضمن ارتباط مستمر با موکب های اربعین، آمادگی کامل برای پشتیبانی و حمایت از نیروهای مردمی در برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد اربعین استان در سالن جلسات جامعه مدرسین قم، با اشاره به لزوم ارتقاء سطح خدمات در ایام اربعین، اظهار کرد : استفاده از تجربیات گذشته و آسیب شناسی برنامه های سال های قبل در برنامه ریزی مراسم اربعین اهمیت ویژه ای دارد.

وی به تاکید بر ضرورت پیش بینی دقیق وضعیت استان در میزبانی از زائرین خارجی و اعزام زائر به عتبات عالیات افزود: کمیته های ذیل ستاد اربعین بصورت روزانه آمار دقیق از حوزه مسئولیت خود ارائه دهند تا برای خدمت رسانی به موقع و کامل به زائران مشکلی وجود نداشته نباشد.

سرمست تصریح کرد: در کنارحضور موکب های استان در عتبات عالیات و اعزام زائرین قمی، قم میزبان زائرینی از کشورهای همسایه در ایام اربعین است که باید با اطلاع رسانی مناسب برای میزبانی برنامه ریزی شود.

وی تاکید کرد: ایام اربعین فرصتی مناسب است تا با افزایش فضاسازی های عمومی در سطح شهر، در کنار خدمات رفاهی برای فرهنگ سازی پیرامون مراسم اربعین اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز