استاندار قم:

امکانات قم برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین بسیج می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۸:۵۶
کد خبر: ۹۱۰۹۷۵
استاندار قم با اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد اربعین حسینی گفت: تلاش می‌کنیم که همه ظرفیت‌ها و امکانات استان را برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی بکار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد اربعین گفت: این جلسه‌ها به‌منظور بسیج امکانات و ظرفیت‌ها به‌صورت منظم و موثر برگزارشده است.

وی با اشاره به ابلاغ برنامه‌های ستاد اربعین از سوی وزارت کشور، اضافه کرد: برش استانی این برنامه‌ها با توجه به موقعیت زائرپذیری و اعزام زائر از قم و با در نظر گرفتن نگاه راهبردی به برنامه‌های مناسبتی در استان، در دستور کار قرارگرفته است.

وی فعالیت ۱۶ کمیته ذیل ستاد اربعین در جهت بهبود خدمات با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته را مورداشاره قرار داد و تصریح کرد: کمیته‌های بازرسی، نظارت و ارزشیابی مکلفند با بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به زائران، زمینه مستندسازی فعالیت‌های دستگاه‌های استان را فراهم کنند.

سرمست با تاکید بر لزوم تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات اربعین دستگاه‌های اجرایی گفت: در این راستا تدوین سند خدمت‌رسانی استان در مناسب‌های مذهبی ازجمله اربعین ضروری است.

وی انسجام‌بخشی و جدیت در امور فرهنگی و اطلاع‌رسانی اربعین را موردتوجه قرار داد و افزود: اقدام‌های فرهنگی حول پیام عاشورا و اربعین و با محوریت مردم باید اولویت اصلی تمام کمیته‌های ذیل ستاد اربعین استان باشد.

استاندار قم با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم درزمینهٔ تعیین بازرسانی برای نظارت بر روند فعالیت دستگاه‌های عضو ستاد اربعین حسینی ادامه داد: وضعیت خدمات‌رسانی و نقاط ضعف و کاستی‌ها توسط این بازرسان به‌صورت آنی گزارش خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همدلی و همکاری مردم و همه دستگاه‌ها و نهادها، زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی به‌عنوان نماد اقتدار و عظمت تشیع فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز