آیت الله یزدی:

پیاده روی اربعین یک حرکت سیاسی مهم است

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۴:۰۲
کد خبر: ۹۱۲۴۲۳
پیاده روی اربعین یک حرکت سیاسی مهم است
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین یک حرکت سیاسی مهم است که علاوه بر ثواب اخروی، نتایج گسترده بسیاری در بر دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله محمد یزدی با بیان اینکه رعایت نظم و قوانین توسط زائران اربعین رضایت اباعبدالله الحسین(ع) را در پیش دارد، گفت: مراسم اربعین حسینی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تصریح کرد: امیدواریم خداوند نیز به عمل سیاسی و عبادی اربعین برکت زیادی بدهد و به نفع اسلام و مسلمین تمام شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آزادی‌خواهی، مبارزه با ظلم و ستم و همچنین وحدت از جمله مؤلفه‌هایی هستند که امام حسین(ع) با آن‌ها انسان‌ها را به خود جذب کرده است.

وی تأکید کرد: در راهپیمایی اربعین از همه بلاد اسلامی و حتی غیر اسلامی شرکت می‌کنند که نشان دهنده عظمت آن است.

آیت الله یزدی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین مورد توجه همه علاقه‌مندان و دوستان و شیعیان اباعبدالله(ع) است، افزود: توجه به راهپیمایی اربعین نشان می‌دهد اهداف مقدس حضرت اباعبدالله(ع) مورد توجه بشریت و انسان‌ها قرار گرفته است.

وی پیاده روی ۲۰ میلیون زائر در فاصله بین نجف و کربلا را نشان دهنده وحدت امت اسلامی دانست و تصریح کرد: وجود زائران با عقیده‌های گوناگون در این راهپیمایی عظیم نشان دهنده جذب قلب انسان‌ها توسط سرور و سالار آزادگان جهان است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین یک حرکت سیاسی مهم است که علاوه بر ثواب اخروی، نتایج گسترده بسیاری در بر دارد.

وی گفت: به‌عنوان طلبه کوچک سفارش می‌کنم نظم و تربیت و همچنین قوانین در ورودی‌ها و خروجی‌ها مرزها توسط زائرین عزیز موردتوجه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز