آیت الله سبحانی:

اثر علامه عاملی درباره سیره نبوی بسیار ارزشمند است

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۸:۵۱
کد خبر: ۹۱۶۹۴۰
اثر علامه عاملی درباره سیره نبوی بسیار ارزشمند است
یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت علامه عاملی، آثار این عالم ربانی را بسیار مفید دانست و گفت: اثر ایشان در مورد سیره نبوی بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، متن پیام تسلیت آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی به‌مناسبت درگذشت علامه سید جعفر مرتضی عاملی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در ایام سوگواری اربعین سالار شهیدان که مسلمانان در غم و اندوه فرو رفته بودند، بار دیگر، جامعه اسلامی با مصیبت جدیدی که به‌حق باید آن را ثلمه در اسلام نامید که لایسدّها شیء، روبه‌رو شدند و آن درگذشت عالم بزرگوار، محقق عالی‌قدر در عرصه ولایت مرحوم آیت‌الله سید جعفر مرتضی (قدّس اللّه سرّه) است و آن‌هم در شب رحلت جدّ بزرگوارش پیامبر اسلام(ص) و این حاکی از یک نوع پیوند با جدّ بزرگوارش خاتم پیامبران می‌باشد.

آثار این محقق بدون استثناء بسیار سودمند و مفید است، او در تحقیق موضوع فروگذار نمی‌کرد، اثر اخیر ایشان درباره سیره نبوی، اثر ماندگار و بسیار ارزشمند است.

این‌جانب این ضایعه را به حضرت ولی‌عصر(عج) و جامعه روحانیت شیعه بالاخص به بازماندگانش تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای این تازه درگذشته علوّ درجات خواهانم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز