معاون فرهنگی و امور جوانان قم خبر داد

زمینه سازی برای معرفی سمن ها در نمایشگاه های بین المللی

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۸۵۸۹
زمینه سازی برای معرفی سمن ها در نمایشگاه های بین المللی
معاون فرهنگی و امور جوانان قم گفت: به منظور معرفی هر چه بیشتر خدمات سازمان های مردم نهاد، زمنیه سازی برای حضور سمن ها در نمایشگاه های بین المللی ایجاد خواهد شد.

روح الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم گفت:  معاونت فرهنگی و امور جوانان درنظر دارد نسبت به معرفی سمن های توانمند و فعال در حوزه تولید و ارایه محصول و خدمات که واجد شرایط لازم باشد، اقدام کند.

وی بیان داشت: این ارزیابی به منظور شرکت درنمایشگاه های بین المللی خواهد بود و لذا از سمن هایی که در حوزه تولید و ارائه محصول توانمند هستند درخواست می شود برای اعلام امادگی به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان قم با اشاره به شرایط لازم سمن ها در این خصوص گفت:  فرصت حضور در نمایشگاه بین المللی به عنوان یک فرصت بلندمدت برای ارائه محصول در نظر گرفته شود و  سمن دارای ظرفیت و توانایی تولید و صادرات محصول از قبیل خوراکی، پوشاک، صنایع دستی، نرم افزار، فناوری و .... در اولویت است.

 

رمضانی تصریح کرد: همچنین  برای محصولات صادراتی، بسته بندی مناسب پیش بینی و تدارک دیده شود و از سوی دیگر این قابلیت وجود داشته باشد که کاتالوگی حداقل در سه زبان ( فارسی، انگلیسی، عربی ) برای معرفی محصولات ارایه شده در نمایشگاه، تهیه شود.

وی گفت: نمایشگاه های بین المللی مورد نظر، محل ارایه و فروش مستقیم محصولات نیستند و هدف از معرفی سمن ها، ایجاد فرصتی برای تسهیل حضور بلند مدت، معرفی محصولات و انعقاد قرارداد آنها در بازارهای منطقه ای و بین المللی است.

نظر شما