مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

افزایش سرانه فضای ورزشی در قم/کسب ۸۰ عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران قمی در مسابقات جهانی

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۷:۲۴
کد خبر: ۹۱۸۷۲۰
افزایش سرانه فضای ورزشی در قم/کسب ۸۰ عنوان قهرمانی توسط ورزشکاران قمی در مسابقات جهانی
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در قم گفت: از سال ۹۲ تاکنون با تلاش های صورت گرفته و حمایت های دولت، ۳۱ فضای ورزشی در استان ایجاد و سرانه ورزش قم را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم، با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ در ورزش گفت: توجه به اخلاق و فرهنگ پهلوی و توسعه این امر در دستور کار است و تلاش خواهیم کرد در ورزشگاه ها این موضوع را گسترش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: ورزش موجب نشاط و سرزندگی در جامعه می شود و از این رو باید بکوشیم تا همواره این امر مهم که مورد تاکید اسلام نیز است، در جامعه رونق یابد.

وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در قم گفت: از سال 92 تاکنون با تلاش های صورت گرفته و حمایت های دولت، ۳۱ فضای ورزشی در استان ایجاد و سرانه ورزش قم را افزایش داد.

منعم گفت: یکی از این فضاها، احداث سالن فاخر و زیبای، پیامبر اعظم(ص) در منطقه کمتر برخوردار امامزاده سیدعلی(ع) بود که دارای سالن های مختلف ورزشی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه استان قم در راستای توسعه ورزش های قهرمانی تلاش می کند گفت: کسب ۸۰ عنوان از مسابقات جهانی، کسب ۸۷۲ عنوان مسابقات بین المللی، کسب ۵۱۳۰ عنوان کشوری، میزبانی ۴۱۴ رخداد کشوری در ورزش قهرمانی و.... از جمله افتخاراتی است که استان قم در حوزه ورزش قهرمانی رقم زده است.

منعم تصریح کرد: به منظور آشنایی جوانان و ایجاد انگیزه برای آنها و همچنین حمایت از ورزشکاران، 40 میزبانی رخدادهای ورزشی کشوری و برپایی 8 اردوی تیم ملی در استان قم رقم خورد.

وی با تاکید بر توسعه ورزش همگانی در استان قم گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توجه به این امر مهم در دستور کار قرار گرفت و شاهد توسعه این ورزش در استان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم توسعه اقدامات فرهنگی در ورزشگاه ها را مد نظر قرار داد و گفت: برگزاری نماز جماعت، بهره گیری از نام شهدا در ورزشگاه ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، توجه به احیای نمازخانه ها، توسعه فرهنگ قرآنی در بین ورزشکاران و... از جمله اقداماتی بوده که انجام و مورد استقبال جوانان نیز قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز