اجرای ۱۵ رویداد ورزش همگانی در قم

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۹۱۴۶
اجرای ۱۵ رویداد ورزش همگانی در قم
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قم از اجرای 15 رویداد ورزش همگانی با هدف ارتقاء سلامت شهروندان قمی در آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسماعیل زند گفت: هیأت ورزش‌های همگانی یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم به شمار می‌‌رود که ماموریت آن با دیگر هیات‌ها تفاوت دارد، زیرا وظیفه ما اشاعه فرهنگ ورزش همگانی بین عموم افراد جامعه برای ارتقاء سلامت آنها است.

وی ادامه داد: البته در بین رشته‌های متنوعی که زیر مجموعه هیأت همگانی هستند، در بخش قهرمانی نیز فعالیت می‌کنیم اما تمرکز اصلی ما روی برنامه‌های همگانی است تا بتوانیم ورزش عمومی را برای تمام افراد جامعه نهادینه کرده و امکانات و شرایط آن را در نقاط مختلف شهر فراهم کنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قم از اجرای 15 رویداد ورزش همگانی در آبان ماه ویژه شهروندان قمی خبر داد و افزود: در این ماه شاهد اعزام تیم داژبال بانوان قم به استان خوزستان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور هستیم که تنها اعزام هیأت در ماه آبان به شمار می‌رود.

وی از برگزاری همایش ورزش صبحگاهی دانش‌آموزان دختر به مناسبت روز دانش‌آموز خبر داد و اضافه کرد: مرحله نخست مسابقات لیگ آمادگی جسمانی بانوان قم و مرحله نخست لیگ آمادگی جسمانی مردان قم نیز در این ماه برگزار می‌شود، ضمن اینکه شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کراس‌فیت مردان قم نیز خواهیم بود.

زند همچنین از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی شبانه در روزهای زوج در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) قم خبر داد و یاد آور شد: پیاده‌روی شبانه یکشنبه‌ها نیز در بلوار محمد امین (ص) اجرا می‌شود و سه‌شنبه شب‌ها نیز شاهد برگزاری این پیاده‌روی شبانه در بلوار تعاون قم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طبیعت گردی جمعه‌ها اطراف قم، گردشگری ورزشی جمعه‌ها اطراف قم، برگزاری همایش پیاده‌روی با مشارکت استانداری ویژه کارکنان این دستگاه، همایش پیاده‌روی با مشارکت دانشگاه مفید، دوره تئوری مربیگری درجه سه بانوان، دوره توجیهی مربیگری ایروبیک و دوره مربیگری سطح دو پیلاتس نیز در آبان ماه جزو برنامه‌های مهم هیأت همگانی قم محسوب می‌شوند.

نظر شما