برپایی جشنواره های جشن چهلمین سالگرد تاسیس بسیج در قم

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۱:۳۴
کد خبر: ۹۱۹۷۸۲
برپایی جشنواره های جشن چهلمین سالگرد تاسیس بسیج در قم
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: بسیج هنرمندان استان قم به مدت سه شب جشن چهلمین سالگرد تاسیس بسیج را در استان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد حسن یزدی امروز در آیین رونمایی از نشان ۴۰ سالگی شجره طیبه بسیج با اشاره به این نشان اظهار کرد: انتظار داریم که نشان به عنوان نشان ملی ثبت شود، البته نشان در برنامه‌های هفته بسیج در قم استفاده می‌شود که در هفته نخست آذرماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مبنای کار بسیج فعالیت داوطلبانه برای پررنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی است و هنرمندان به عنوان لایه‌های نخبگانی مخاطبان اصلی بسیج هستند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: جشنواره شعر دانش آموزی در استان با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود و جشنواره خوشنویسی به مناسبت چهل سالگی انقلاب توسط بسیج هنرمندان در سطح ملی برگزار خواهد شد.

یزدی نژاد برگزاری جشنواره ملی سرود را از برنامه‌های بسیج هنرمندان دانست و تصریح کرد: این جشنواره انحصار به قشر خاصی ندارد و به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بسیج هنرمندان استان قم به مدت سه شب جشن چهلمین سالگرد تاسیس بسیج را در استان برگزار می‌کند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: اکران فیلم را برای بسیجیان و مردم در هفته بسیج داریم، همچنین برگزاری تئاترهای خیابانی را در این هفته در قم در دستور کار داریم.

یزدی نژاد تعداد انجمن‌های بسیج هنرمندان استان قم را 9 انجمن دانست و تصریح کرد: از ظرفیت این انجمن‌ها در استان برای برگزاری برنامه‌های شاد در هفته بسیج استفاده می‌کنیم.

 

نظر شما