بزرگداشت سالگرد ارتحال علامه طباطبایی برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۳:۲۰:۲۴
کد خبر: ۹۲۰۷۲۰
بزرگداشت سالگرد ارتحال علامه طباطبایی برگزار می شود
سی و هشتمین سالگرد ارتحال مفسر کبیر قرآن حضرت آیت الله سید محمدحسین طباطبایی با سخنرانی سه مرجع تقلید در دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضى نجفى قدسى مدیر دارالقرآن علامه طباطبایى اظهار کرد: نخستین برنامه در شامگاه چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه و با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌شود که در این مراسم اساتید علوم عقلی حوزه حضور خواهند داشت و از بیانات مرجع عالیقدر و حکیم متاله حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی بهره مند خواهند شد.

وی گفت: دومین برنامه در شامگاه چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه و با همکاری انجمن اصول حوزه و با حضور اساتید سطوح عالی فقه و اصول برگزار خواهد شد که در این مراسم آیت‌الله سبحانی سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: در سومین برنامه که شامگاه پنجشنبه سی‌ام آبان ماه و با همکاری انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار خواهد شد، اساتید سطوح عالی و خارج حوزه از بیانات عالمانه آیت‌الله نوری همدانی کسب فیض خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اضافه کرد: در سومین برنامه بزرگداشت علامه، از تعدادی شخصیت‌های موفق در عرصه های تبلیغی تجلیل می شود که الواح تقدیر و هدایای آنها توسط آیت الله نوری همدانی تقدیم خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز