به مناسبت بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی؛

نشست کتاب خوان ویژه فرهیختگان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۷:۰۶
کد خبر: ۹۲۲۲۳۶
نشست کتاب خوان ویژه فرهیختگان برگزار می شود
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: به مناسبت بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ساعت 15 عصر تا 16:30 دوشنبه (20 آبان ماه) نشست کتاب خوان ویژه فرهیختگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین امیرعطااله جباری در این خصوص گفت: این نشست با حضور و مشارکت برخی از اساتید، هنرمندان و مسئولان استانی و ... برگزار می شود که فرصت خوبی را برای تشویق و ترغیب مردم به سمت مطالعه از سوی فرهیختگان فراهم می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد: بزرگداشت روز علامه طباطبایی که به نام روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نام گذاری شده است اشاره به اهمیت تاثیر کتاب و خواندن بر هویت ملی و علمی ما دارد که تثبیت‌کننده فعالیت‌های آگاهانه هر دولت و ملتی به شمار می رود.

وی گفت: هدف این نشست؛ علاوه بر تاکید بر نقش مطالعه بر کیفیت و کمیت امور، بیانگر این مطلب است که ترویج کتاب و کتابخوانی وظیفه همگانی است و تنها بر عهده یک نهاد و سازمان خاصی نیست. اما کتابخانه ها با توجه به ماهیت کاری خود این ظرفیت و خدمات را برای عموم مردم فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین جباری افزود: نشست کتابخوان فرهیختگان و ورود مدیران استان، نشان از احساس تکلیف و دغدغه در این حوزه است؛ چراکه بیشتر آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی از ناآگاهی و عدم مطالعه است. وی بزرگداشت علامه طباطبایی و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را فرصتی مناسب برای «پیمانی دوباره با کتاب و هم نشینی با یار مهربان" عنوان کرد و افزود:  امسال نیز طبق هر سال این برنامه های متنوعی توسط اداره کل کتابخانه ها و کتابخانه های عمومی استان قم برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در پایان گفت: دوشنبه(20 آبان ماه) ساعت 15تا16:30در اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی(شهیدلواسانی) نشست کتابخوان فرهیختگان برگزار می‌شود و از تمامی مسئولان و اهالی فرهنگ و اصحاب قلم، دعوت می‌‌شود در این برنامه حضور پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز