معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

رسیدگی به ۱۲۲ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰/بازرسی از ۲۴۸ مطب

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۰:۴۹
کد خبر: ۹۲۲۳۵۳
رسیدگی به ۱۲۲ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰/بازرسی از ۲۴۸ مطب
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت سامانه 190 گفت: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل با شماره 190 تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند که در شش ماهه اول امسال، 122 مورد شکایت ثبت شده در این سامانه، رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمود پرهام با اشاره به عملکرد اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم طی شش ماهه اول سال جاری گفت: 248 مورد بازرسی و بازدید از مطب های عمومی، متخصصین و دندانپزشکی استان انجام شد و 36 مورد نیز تایید محل مطب و مراکز دفاتر کار صورت گرفت.

وی بیان داشت: طی این مدت از بیمارستان های استان 40 مورد بازرسی انجام و 157 مورد نیز بازرسی از درمانگاه های عمومی و تخصصی و مراکز جراحی محدود صورت گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت مراکز پیراپزشکی و موسسات گفت: در طول این مدت 122 مورد بازرسی از این مراکز انجام و 52 مورد نیز بازرسی از مراکز مشاوره و دفاتر کار مامایی و زنان نیز انجام شده است.

دکتر پرهام گفت: طی این مدت 98 مورد ارجاع به کمیسیون ماده 11 و 19 مورد نیز ارجاع تخلفات پزشکی به سازمان نظام پزشکی استان صورت گرفت و 36 مورد نیز معرفی به دادگاه انجام شد.

وی با اشاره به فعالیت سامانه 190 گفت: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل با شماره 190 تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند که در شش ماهه اول امسال، 122 مورد شکایت ثبت شده در این سامانه، رسیدگی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز